יום שבת, 25 בינואר 2014

קולמן ואני- ביקורת

קולמן ואני הוא ספר שכתב רודריגר ברטרם ואייר הריברט שולמאיר, הספר התפרסם בהוצאת כנרת זמורה ביתן ביחד עם איגואנה.
מגב הספר:
קוראים לי קאי, ואני הילד שדוהר בתוך פח הזבל מקדימה. מה פתאום אני תקוע בדבר הזה, אתם שואלים?
זה הכל בגלל קולמן, הטיפוס המוזר לידי, שתמיד מסבך אותי בצרות- עם הבריונים של בית הספר, עם ראש העיר, עם המשטרה והכי נורא... עם לנה! אבל אולי כדאי שאתחיל מהתחלה...


קולמן ואני הוא ספר מצחיק ומדהים שיגניב כל קורא וייגרום לו לחכות בצפייה לספר הבא,
הספר מלא בחלקים רבים ובהמון הרפתקאות שונות של קולמן וקאי.

ציון: 8 מתוך 10

תגובה 1:

  1. קולמן ואני הוא ספר שכל מטרתו לדבר על עירום באופן בוטה וגס. העירום מוזכר לאורך הספר. ובפרט שמתארם עירום מלא של הורים מול הילד שלהם או עירום של הילד מול בנות כיתתו. טירוף מוחלט! חינוך מושלם לאנסים בעתיד!!!

    השבמחק