יום ראשון, 25 במאי 2014

מנהרות: מעמקים- ביקורת

הספר השני בסדרת "מנהרות" נקרא מעמקים. הסדרה היא סדרת ספרים בעלת שישה ספרים (החמישי והשישי לא יפורסמו בעברית) שכתבו רודריק גורדון ובראין ויליאמס, הספר התפרסם בהוצאת ידיעות ספרים.
מגב הספר:
"הוא רצה לעצור ולהקשיב, אבל המחשבה שסְטוֹקֶר יזנק עליו מתוך החשכה הניעה אותו לרוץ הלאה. הפחד שלו מרודפיו היה גדול מאימתו מפני החשכה שהעמיקה ככול שהתקדם. הוא חש אבוד ובודד לחלוטין."

בספר מנהרות יצא ויל בורוז לחפש את אביו שנעלם וגילה עולם תת-קרקעי מאיים. עכשיו, כשהוא משוטט באפלת המעמקים הלוהטים שמתחת ל"מושבה" בחברת חברו צ'סטר ואחיו קאל, נתקל ויל בתוכניתם השפלה של הסטיקס להשמיד את ה"חיצונים". כשחייו נתונים בסכנה, ואחותו החורגת הרצחנית עדיין משוטטת חופשייה, האם יוכל ויל לסכל את המזימה?



ביקורת: כמו הספר הקודם הספר הזה מצליח לדבוק בעלילה ולהיות מותח יותר מהקודם, התיאור של הדמויות מצוין, והעלילה לא נגמרת, אם הייתי צריך לתת ביקורת על הספר במילה אחת, ולהגיד מה טוב בו, הייתי אומר: אקשן. אבל מה אקשן? אם הייתי יכול קצת יותר הייתי אומר: יש בספר הזה אקשן אקשן אקשן אקשן, אז אל תבנו על לישון בלילה שתתחילו לקרוא את הספר, המתח הרג את החתול.
ממליץ לכל מי שאוהב לקרוא וקרא את הקודם (מגיל 10 ומעלה)

ציון: 10 מתוך 10


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה