יום שבת, 19 במרץ 2016

הקבר השביעי/ אלדד אילני - ביקורת

הספר הקבר השביעי נכתב על ידי אלדד אילני והוא הראשון בסדרת רוק האקר. התפרסם בשנת 2015 בהוצאת כנרת זמורה ביתן. הספר מכיל 288 עמודים.
גיל היעד- 12+

תקציר:
כל רוקר אמיתי רוצה שיבקשו ממנו חתימה כשאלבום הבכורה שלו יוצא לדרך. על זה חולמים גם יהונתן והחברים שלו מלהקת "מפלצות המטאל" כשהם מתכוננים להופעה הראשונה שלהם לפני כל העיר. אבל החלומות של הלהקה נדחקים לפינה יום אחד כשתינוקת נעלמת מהבניין של יהונתן. המשטרה לא מצליחה לעלות על עקבותיה, ויהונתן וחבריו פותחים בחקירה משלהם. הם לא יודעים שהם עומדים לתת את ההופעה של החיים שלהם, ושלא תהיה מעורבת בה אפילו גיטרה חשמלית אחת.
אלדד אילני הוא מנהל מערכות מידע וסופר ילדים מצליח. סדרת הסיפור המושלם שכתב זכתה באלפי קוראים בארץ ובעולם ונבחרה למצעד הספרים של משרד החינוך. הקבר השביעי, שפותח את סדרת רוק האקר, הוא ספרו הראשון לנוער.


ביקורת:
הקבר השביעי הוא ספר מתח מעולה שכתב אלדד אילני, מחבר סדרת "הסיפור המושלם" - סדרה מצויינת גם היא.
עלילת הספר הראשון בסדרת רוק האקר עוסקת ביהונתן והחברים שלו מלהקת "מפלצות המטאל". הספר מתחיל כאשר יהונתן מתחיל לחקור קצת על השכן החדש שלו, ומכאן העלילה מתפתחת והופכת להיות בלתי צפויה בכלל!
קראתי את הספר בהנאה רבה וכמעט בלי שום עצירה. הכתיבה של אלדד אילני מצויינת וספרי מתח לנוער זה ז'אנר שאין ממנו הרבה, לכן אני גם מאוד אוהב את הספר הזה.
הספר נגמר בצורה שהשאירה אותי המום (אני כמובן לא אגלה לכם, כדי לא לעשות ספוילרים).
אני יודע שכתיבת הספר הזה לקחה המון המון שנים. ואני רק מקווה בשביל אלדד שהספר השני יראה אור במהלך השנתיים הקרובות.
אני ממליץ על הספר הזה בחום רב. הוא ספר מתח ישראלי משובח ביותר.


ציון במדד הספרייה: 10 מתוך 10
לסיכום: ספר מתח מעולה!
הוסף לסל את הקבר השביעי / אלדד אילני

3 תגובות:

  1. רק עכשיו, במקרה לגמרי, הגעתי לפוסט הזה. נורא תודה. אני עובד הרבה יותר מדי זמן על ספר ההמשך, ומקווה שמתישהו ייצא לאור. תודה. אלדד אילני

    השבמחק
  2. שלום אני עושה עבודה לבית הספר ואשמח אם תוכלו לעזור לי ולפרט כמה היבטים שונים שנמצאים בספר

    השבמחק
    תשובות
    1. סליחה על השקט מצדי, אבל לא קיבלתי התרעה על הבקשה, כך שרק עכשיו אני רואה אותה. אני צריך טיפה הרחבה על מה הכוונה ב"היבטים שונים". מציע שתיכנס לאתר "הסיפור המושלם" או לבלוג הסיפורים הקצרים שלי ומשם תשאל אותי, כדי שאקבל התרעה על השאלה ואענה מיד. אלדד

      מחק