יום שבת, 9 ביולי 2016

מעבר לכביש או חבורת עלומים/ דבורה עומר - ביקורת

הספר מעבר לכביש או חבורת עלומים נכתב על ידי דבורה עומר והתפרסם במהדורה חדשה בשנת 2016 בהוצאת דני ספרים. הספר מכיל 288 עמודים.
גיל היעד- 11+

תקציר:
סיפורם של חבורת בני נוער עזובים ליד פנימיית בן שמן

ביקורת:
"מעבר לכביש" מאת דבורה עומר הוא ספר מרגש ומעניין, שלפי דעתי חובה לקרוא - ומשמח מאוד לדעת שהספר יצא עכשיו בהוצאה מחודשת וכולם יכולים להיחשף אליו מחדש.
דבורה עומר היא סופרת מדהימה והיא כתבה כאן סיפור מרגש שמתרחש בפנימיית בן שמן, המספרת את סיפורם של חבורת בני נוער עזובים - ולכל אחד בעיותו שלו. במהלך הספר הקורא נקשר לדמויות, ואפילו מתקשה להיפרד מהן בסוף הספר.
לפי דעתי הדבר המרגש ביותר הוא שהספר מבוסס על סיפורים אמיתיים של כל אחד מהילדים שנמצאים בחבורת עלומים.
אני ממליץ על הספר הזה בחום רב.

ציון במדד הספרייה:
לסיכום: ספר מעניין ומרגש





תגובה 1:

  1. שמי איזבלה איתן, אני מגיעה מתל אביב ,, אבל אני עוברת לאוהיו עם בעלי, אני רוצה לחלוק את החדשות הטובות על חיי עם כל מי שזקוק לעזרה בנישואין / זוגיות. סבלתי שש שנים, בעלי עזב אותי והמשכתי ללדת אישה אחרת רק בגלל שמשפחתו לא אהבה אותי, ומכיוון שלא יכולתי להביא לו תינוק, בכיתי שבע שנים בגלל שבעלי התגרש ממני. חיפשתי את הכישוף שהענן עזר לי ברשת פגשתי כל כך הרבה קוסמים, כולם גייסו כסף בלי לעזור לי, אבל ב -3 באוגוסט 2019 ראיתי תרומה מקוונת של קוסם טוב בשם ד"ר אלאבה. החלטתי לפנות אליו כשפניתי אליו, הוא אמר לי שהבעיה שלי נפתרה מכיוון שפניתי אליו, אמרתי לו את כל הבעיות שלי והוא הבטיח שיעזור לי להחזיר את בעלי. ד"ר אלאבה הורה לי והראה לי מה לעשות אז אני ממלא אחר כל ההוראות ועושה את מה שהוא ביקש ממני לעשות אחרי שלושה ימים הוא אמר לי שבעלי יתקשר אלי לפני שאני ישן באותו יום ויתנצל. ברגע שהוא סיפר לי הכל, בעלי התקשר אלי וביקש שאחזור אליו אחרי שש שנות גירושין. היום אני חולק את המסר הזה כי אני רוצה שהעולם יידע וזו עבודה טובה, ואני גם מאוד שמח להיות בהריון ולאלו מכם שזקוקים לעזרה, בעיות בעבודה או קידום, צרו קשר עוד היום עם ד"ר אלאבה ופתרו את הבעיה שלכם הנה דוא"ל: dralaba3000@gmail.com או whatsapp בטלפון: +2349039885856 אני מבטיח לך שהבעיה שלך תיפתר

    השבמחק