יום שישי, 7 בפברואר 2014

להתבגר: להיות אני- ביקורת

"להתבגר" היא סדרת ספרים שכתבה גלילה רון-פדר עמית. "להיות אני" הוא הספר הראשון בסדרה, והוא מספר את סיפורה של נעמה.
"די קל לי להגיד שאני שווה, שאני מוצלחת, שאני יפה - אבל אני יודעת יפה מאוד שאלה רק דיבורים.
אני לא אוהבת את איך שאני נראית, אני לא מרגישה חופשי עם בנים, ואני מרגישה לבד כשאני לא נמצאת עם נופר, החברה הכי טובה שלי. נופר כמובן יפה, ומבוקשת ובטוחה בעצמה - ויחד עם זאת היא לא מפסיקה לרדת עלי, כך שבעצם אני מרגישה לבד גם כשאני איתה.
ואני בכלל לא בטוחה שזה נכון, שמי שרואה אותי ואת נופר ולא מכיר אותנו, חושב שאני הרבה יותר יפה ממנה."

סדרת "להתבגר" כוללת 16 ספרים, ובכל ספר מסופר על אותה שנה, רק מנקודת המבט של ילדים שוניפ, שבעצם יש בכל קבוצה של ילדים- המקובלת, המקובל, המטומטם, הגאון, המוזר, המוזרה, המופרע ועוד המון טיפוסים. הספר מאוד נחמד ומסקרן, ואני חושבת שכל אחד יכול לקחת ממנו משהו לחיים- הרי כולנו הרגשנו לא טוב עם עצמנו בשלב מסוים של החיים, הרי כולנו שונים בדרך כלשהי.
לא יכולתי להתיק את עיניי מהספר! בחג, כשסבתי קנתה לי אותו, זה היה לפני ארוחת הערב. התחלתי לקרוא, התעניינתי, והגעתי למצב שאני קוראת מתחת לשולחן ובו-בזמן אוכלת. אך עם זאת, אני מוצאת שיש ספרים הרבה יותר טובים.

ציון: 9 מתוך 10.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה