יום ראשון, 9 בפברואר 2014

הקמע: המועצה אחרונה- ביקורת

הקמע: המועצה האחרונה הוא הספר הרביעי בסדרת הקמע והוא ממשיך את סיפורם של הדמויות בספר נוסף ומותח, את הסדרה כתב קאזו קיבואישי ולה היו שותפים רבים, הסדרה מתפרסמת כיום בהוצאת כתר.
מגב הספר:                                                                                                                                                                                                         המועצה האחרונה הוא הרביעי בסדרת הקמע, מסדרות הקומיקס המצליחות בעולם. אמילי, נאבין וחבריהם מגיעים לסיאליס ומרגישים שמשהו לא בסדר: אנשי העיר חיים בפחד ומועצת מגיני העיר לא נחלצת לעזרתם.  אמילי נאלצת להשתתף בתחרות נגד קבוצת שומרי אבן רבי-עוצמה, תחרות שתעמיד במבחן את החברים שלה ואת האויבים שלה, ותחשוף מי הוא מי.

הספר הרביעי, שיצא בימים אלו ממש ממשיך את ההרפתקה הגדולה ועם מתח רב, ועכשיו חידה, תדפדפו לקראת סוף הספר ותנסו לחשוב איפה כבר ראיתם את הלבוש של הדמויות מקס ואמילי- אם אמרתם התלקחות, צדקתם! הלבוש והקונספט של הספר הרביעי דומה נורא למשחקי הרעב- התלקחות. אם צפיתם בסרט בטח זיהיתם את הלבוש, וכמו במשחקי הרעב שיש להרוג את המתמודדים האחרים כדי להישאר בחיים, פה זה אחר, הדמויות צריכות להרוג אחד את השני כדי להשיג מקום במועצה, האמת, הקמע הרביעי הוא אחד הספרים המפתיעים שנראו פה לאחרונה, ואת זה אמר מי שקורא הרבה ספרים. בקיצור, אם אתם קראתם את קודמיו של הקמע, חובה לקרוא את החלק הרביעי! לא תתחרטו לרגע, הספר פשוט מצוין, הציורים כה איכותיים ואלו אחד מספרי הקומיקס האיכותיים בארץ בתקופה הזו, אם תשימו לב שגם הצביעה מפורטת וגם כל ציור, טוב נו, לספר זה יש המון שותפים, יש צבעים, יש כאלה שעובדים על העטיפה, כאלה שמשטחים רקעים ועוד ועוד. חובבי קומיקס שלא קראו הקמע? עכשיו לקרוא את הרביעי! בקיצור, לכו וקנו לכם עותק.

ציון: 10 מתוך 10

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה