יום ראשון, 10 במאי 2015

TBR challenge- מאי

הפעם, בהחלט לא הצלחתי את האתגר החודשי-
13 ספרים- למרות שהייתי אמור לקרוא 18
אז....זה אומר שאתם צריכים לאתגר אותי!
תבחרו משהו מצחיק, כל דבר שבא לכם- ואני אבחר את אחד מהם ואעשה אותם.
ולמה לא הספקתי אתם שואלים? ראשית, קראתי הארי פוטר 4- שהוא בערך 600 עמודים.
שנית, עבדתי במלוא המרץ על ספר הנוער החדש שלי שיוצא בקרוב.
  1. תיכון לילה 4
  2. הארי פוטר 1
  3. הארי פוטר 2
  4. הארי פוטר 3
  5. הארי פוטר 4
  6. פית החיוכים
  7. החלמה מהירה
  8. התגלית של הוגו קברה
  9. מצודת החידות של הוורגגזיזיצים
  10. צ'רלי בממלכת השוקולד (אנגלית)
  11. ארנה 2 משחקי המוות
  12. מפריח היונים
  13. הלו דורית

אז יאללה- תתחילו לכתוב בתגובות אתגרים!

בקיצור. החלטתי שהשנה האתגר שלי יהיה להוסיף עוד ספר, לכל חודש, כלומר- אם באפריל 18, אז במאי 19.
העניין נפסק בחודש יוני, כשזה כבר 20 ספרים.
ואז סופרים לאחור- עד שמגיעים לדצמבר, שבו יהיו 15 ספרים.
**שימו לב שבחודש מאי כבר קראתי שלושה ספרים, ותכף אני מסיים את הרביעי.

נתראה בחודש יוני, שבו אני אפרסם איזה ספרים קראתי וגם אבצע את האתגר!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה