יום שני, 9 באוקטובר 2017

הקצה של הכול/ ג'ף גיילס - ביקורת

הספר "הקצה של הכול" נכתב על ידי ג'ף גיילס. התפרסם בשנת 2017 בהוצאת "דני ספרים". הספר מכיל 380 עמודים.
גיל היעד- 12+

תקציר:
"הקצה של הכול" מאת ג'ף גיילס, בהוצאת דני ספרים, הוא ספר פנטזיה מקסים ומרתק לבני נוער, המביא את סיפורה של זואי בת השבע-עשרה שעברה שנה מטלטלת. היא עדיין מתאוששת ממותו הפתאומי של אביה בתאונה מזעזעת ומרציחתם האכזרית של שכניה, כשבלילה קפוא אחד ביערות מונטנה, בשעת סערת שלגים, היא ואחיה מותקפים בברוטליות. למזלם, הם ניצלים על ידי צייד ראשים מסתורי המכונה X.

X אינו צייד ראשים רגיל. הוא נשלח מעולם התחתית, עולם המתים, כדי לקחת את נשמתו של האיש שתקף את זואי ואחיה, ואת נשמתם של אנשים מרושעים כמוהו. חוקי עולם התחתית אוסרים על X להתגלות בפני כל אדם פרט לקורבנו, אך הוא מוכן למרוד בחוקים אלה עבור זואי. ככל שהשניים מגלים יותר על עולמותיהם המקבילים, הם מתחילים לשאול שאלות על עברם, על גורלם ועל עתידם. אבל על מנת להימלט מכבלי העולם האפל שמתחת, יהיה על זואי ועל X להקריב את הקורבן הסופי. האם הם מוכנים לכך?

ביקורת:
זואי בת ה-17 ואחיה ג'ונה נשארים לבד בערב, בחוץ שלג, ואמם שיצאה לעשות קניות לא חזרה. ג'ונה, אחיה, בחוץ עם הכלבים של השכנים. זואי קוראת לאחיה, אבל הוא לא עונה לה. היא מחפשת אותו בעזרת הפנס, עד שהיא מוצאת אותו. ג'ונה קפוא. אביהם של שני האחים נעלם במערה, וכל מה שידוע להם עליו זה שאביהם מת. כשהם מגיעים לבית השכנים, זואי עוזרת לאחיה להתחמם.
לפתע מגיע גבר בשם סטן, שמנסה להטביע את הכלבים באגם. במהירות, מגיע צייד ראשים והוא זה שמציל את הכלב שסטן הכניס בתוך הקרח. 
זואי קוראת לצייד הראשים X, X מספר לה שהוא נולד בארצות התחתית ואומן להיות צייד ראשים, ובכל צעד שהוא לא משלים משימה הרע שעומד לקרות לו יכול להשפיע גם על משפחתה של זואי שמסתירה אותו. בין זואי ל-X מתפתח משהו מיוחד, אך לא אגלה לכם מה עומד לקרות בהמשך...
הספר מלא בטוויסטים לא צפויים, בדיוק כמו שצריך, והעלילה משתנה בכל רגע נתון. האווירה המושלגת והמסתורית מוסיפה לתחושה הנהדרת של הספר, ומסקרנת את הקורא לקרוא עוד ועוד עד לרגע הסיום.
הספר נקטע ברגע מותח במיוחד, והעלילה לא נסגרת... ועל כן, אני מקווה שספר ההמשך עתיד לצאת בקרוב.


ציון במדד הספרייה: 9 מתוך 10
לסיכום: מהנה במיוחד ומומלץ לימי החורף הקרבים...
מציג את הקצה של הכול מאת ג'ף גיילס.jpg





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה