יום רביעי, 17 בספטמבר 2014

הגל החמישי / ריק יאנסי - ביקורת

"הגל החמישי" הוא ספר ראשון בטרילוגיה מאת ריק יאנסי. הספר מודפס בישראל בהוצאת כתר - מודן.

הגל הראשון השאיר אחריו רק חושך. אחרי הגל השני רק בני המזל ניצלו. אחרי הגל השלישי רק האומללים נשארו בחיים. אחרי הגל הרביעי רק כלל אחד תקף: אל תסמכו על אף אחד.
עכשיו מתחיל הגל החמישי. קאסי יודעת שהפולשים מנסים לצוד אותה. היא הולכת בדרכים, בורחת מאלה שנראים כמו בני אדם אבל הורגים כל מי שנקרה בדרכם. הצייד יורה בה. היא מתחבאת מתחת למכונית. היא מאבדת דם. היא מאבדת את ההכרה.
היא מתעוררת בבית חווה מוגן, ולצדה בחור עם עיניים טובות. קוראים לו אֶוֶון והוא מטפל בה. הוא מבטיח לה שיעזור לה למצוא את אחיה הקטן. הוא מבטיח שהוא בן אנוש.
אז הוא מבטיח.

מי הטיפש שכתב את התקציר לספר הזה, אפשר לדעת? מי-שזה-לא-יהיה, מגיע לך לחטוף קללת קרושיאטוס (אם אתם לא יודעים מה זה, רוצו לקרוא הארי פוטר ואל תחזרו עד שתסיימו. אני אוסרת עליכם.) *הערת העורך- מה זה באמת?*
למזלי הרב, אני קוראת תקצירים רק לאחר הקריאה של הספר. בדרך כלל אני קונה ספרים על פי המלצות, ואחרי שאני גומרת אותם קוראת את התקציר, אז אני די עצבנית עכשיו.
זה מוצג כספר עם עלילה קצרה, ובעיקר רומנטי.
ממש ממש לא.
אבל, לספר עצמו.
וואו.
פשוט וואו.
מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים.
אין לי מה להגיד על הספר הזה.
פשוט, לכו לחנות ותקנו אותו. תאמינו לי שהוא שווה כל שקל ששילמתי עליו (טוב, לא בדיוק אני שילמתי עליו, קניתי אותו עם כרטיס מתנה, אבל זה לא אומר שהוא לא שווה את הכסף).
זה ספר מלא בקיק-אס ואקשן, מגניבות, כמה עלילות, מקוריות ופשוט... זה כל כך טוב. אז כן, יש בו רומן, ויש לרומן חלק בסיפור, אבל זה ממש לא העיקר.
הוא כבר נמצא במדף הספרים האהובים עליי (וזה מדף שממש קשה להיכנס אליו).
ולסיכום - טים בן !

ציון: 10 מתוך 10.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה