יום שבת, 24 באוקטובר 2015

ריזוקו 1: המסע מתחיל/ אלעד פרידמן ומתן צמח - ביקורת

הספר ריזוקו: המסע מתחיל נכתב על ידי אלעד פרידמן ומתן צמח והוא הראשון בסדרה. התפרסם בשנת 2015 בהוצאה עצמית. הספר מכיל 136 עמודים.
גיל היעד- 8+

תקציר:
ריזוקו הוא ספורט קרבות הלייזר, ענף הספורט הפופולרי בעולם.
לכל שחקן ריזוקו יש חליפת קרב, בה מאה נקודות חיים ורובה לייזר. על מנת לנצח בקרב יש להוריד את נקודות היריב לאפס מבלי להיפסל.
בכל חודש מתחרים זה מול זה אלפי שחקני ריזוקו על הזכות להילחם בטורניר על אי הקרבות, אך מספר המקומות מוגבל, רק שלושים ושניים הראשונים שמצליחים לזכות בארבעת האותות זוכים לכך.
הטורניר של חודש יוני היה יוצא דופן. כנגד כל הסיכויים, אדי, נער אלמוני מהעיר הקטנה צ'סטר, הגיע לגמר.
בזמן שאנשים רבים ברחבי העולם ישבו מול המסכים והמתינו בסבלנות לתחילתו של הקרב, התרחש אירוע מסתורי ששינה את הכל.
ריי, אחיו הקטן של אדי, הבין שאין ברירה, והחליט לצאת למסע הגדול בחייו.
ככל שריי וחבריו התקדמו במסעם, התעלומות הלכו וגברו ואיתן גם הסיכונים.
הצטרפו אל ריי וחבריו להרפתקאה שתשנה את חייכם!
המסע מתחיל עכשיו!

ביקורת:
מאז ששמעתי בשבוע הספר על הספר החדש "ריזוקו", הוא סקרן אותי.
לכן מאוד שמחתי כאשר כותבי הספר הציעו לשלוח לי אותו כדי שאכתוב עליו ביקורת.
לשמחתי, ממש לא התאכזבתי!
הספר כתוב בצורה יפה ולוקח אותנו, הקוראים להרפתקה מגניבה עם ריי ושון.
לא אגלה לכם מה הסיבה להרפתקה ואת מי הם פוגשים בדרך, רק אגלה לכם כי הספר אינו צפוי וסופו מאוד מותח.
הספר משלב בתוכו מסרים חינוכיים רבים והדבר מוסיף רבות לעלילה.
העלילה מתקדמת נהדר בספר והיוותה לי שעות רבות של הנאה צרופה.
אלעד פרידמן ומתן צמח כתבו ספר מקסים, והראו לנו ספרות ישראלית מצד חדש. 
מעבר לזה, אני רוצה להחמיא על העטיפה המקסימה, מכל צדדיה- גם החיצונית, בה אנחנו רואים את הדמויות, וגם הפנימית, בה אנחנו רואים כל דמות בנפרד יחד עם השם שלה.
דבר נוסף שעשו כותבי הספר, הוא "כרטיס שחקן" לכל אחד מהקוראים של הספר- את כרטיס השחקן ניתן לקבל באתר של ריזוקו. הגרפיקה והעיצוב של הספר מאוד יפים, כמו שכבר אמרתי.
זהו פרוייקט עצמאי מיוחד במינו, ואני מאוד ממליץ לכם לתמוך בשני הסופרים ולקרוא את הספר שלהם, וגם להנות מאוד.
אני בהחלט ממליץ לכל מי שקורא את הביקורת לקרוא את הספר. 
ואני? אני כבר מחכה להמשך...


ציון במדד הספרייה: 10 מתוך 10
לסיכום: מאוד מאוד נהנתי מהספר, ואני ממליץ עליו בחום לכל אוהבי ההרפתקאות!
מציג את עטיפת הספר.jpg

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה