יום שני, 25 בינואר 2016

אני כבר ממש לא לוזר/ בארי לוזר (ג'ים סמית') - ביקורת

הספר "אני כבר ממש לא לוזר" נכתב על ידי ג'ים סמית בשם העט בארי לוזר. התפרסם בשנת 2016 בהוצאת דני ספרים והוא השלישי בסדרת הספרים. מכיל כ240 עמודים.
גיל היעד- 7+ (ראשית קריאה)

תקציר:
ספר שלישי בסדרה. אמא שלי מביכה אותי מספיק בתור אמא, אבל עכשיו, כשהיא זכתה בתחרות של מיקו-מרקט, העניינים יצאו לגמרי משליטה. 

ביקורת:
הספר השלישי בסדרת "אני לוזר" לא מאכזב בכלל! מדובר בספר כיפי ומצחיק, שאני מאוד ממליץ עליו לילדי ראשית קריאה.
קודם כל, הספר מנוקד ולכן ניתן לקרוא אותו לבד. בנוסף לכך, הכתב בספר הוא גדול וברור - וזה מקל על הילדים לקרוא.
עוד לא השתכנעתם? הספר כתוב בגובה העיניים ולכן קוראי הספר הצעירים מרגישים כאילו הדמות הראשית מדברת איתם.  בנוסף, קריאה בספר כזה תוכל לעזור גם לילדים שלא אוהבים לקרוא להתחבר לקריאה והספר בעצם יכול להיות קפיצת מדרגה לספרים אחרים.
חוץ מזה, לדמות הראשית (בארי לוזר) יש המון הומור עצמי ומאוד מצחיק לקרוא את הרפתקאותיו של בארי.
הפעם כותב הספר (ג'ים סמית) מתייחס לפדיחות שאמא של בארי עושה לו, והעניינים לגמרי יוצאים משליטה בספר הזה - בדיוק כמו שכתוב בתקציר.
חבל שכשאני הייתי ילד לא הייתה הסדרה הזאת...


ציון במדד הספרייה: 9 מתוך 10
לסיכום: חווית קריאה מיוחדת ומהנה לראשית קריאה.
מציג את בארי לוזר 3.jpg
לקריאת הביקורת על הספר השני בסדרה- לחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה