יום שבת, 23 באפריל 2016

ספרי הצביעה של הארי פוטר - ביקורת כפולה

ספרי הצביעה של הארי פוטר כוללים אחד מהעולם של הארי פוטר, והשני עוסק ביצורים הקסומים של העולם. הספרים התפרסמו בשנת 2016 בהוצאת ספרי עליית הגג. כל ספר מכיל בערך 95-100 ציורים.
גיל היעד- 8+

תקציר:
מסמלי ארבעת הבתים של הוגוורטס ועד הוקוס-מוקוס חנות הפטנטנים של האחים וויזלי, העולם של הארי פוטר מלא בצבעים בוהקים. ספר הצביעה הזה גדוש באיורים מלאי פרטים ובקטעי תפאורה שנלקחו מסרטי הארי פוטר, ואתם מוזמנים למלא את עולם הקסם בצבע, לחקור את מבצע הוגוורטס, את היער האסור ולהתאהב שוב בקסם המוכר.
תמצאו כאן גם יצורים קסומים וסצנות נפלאות מהסרטים, כמו טכס המיון בשנתו הראשונה של הארי, או הקרב הבלתי-נשכח בין הארי ללורד וולדמורט, וגם חלק מהאביזרים ששימשו בסרטים, כמו עיתון הפקפקן, כרזות של אליפויות העולם בקווידיץ', ועוד.

ביקורת:
אני חושב שבביקורת על ספר צביעה, פחות נכון לכתוב עליו ויותר נכון פשוט להראות לכם ציורים שצבעתי. אני רק אומר שהציורים בספר מדהימים ובאיכות מרהיבה. הנייר איכותי והעטיפה גם היא, כיף מאוד לחזור אל העולם של הארי פוטר... והפעם גם להחליט איך הוא ייראה! דבר נוסף ומיוחד בספר הוא שבסוף כל אחד מהספרים יש בערך 20-25 עמודי תמונות מהסרטים מהם ניתן לשאוב השראה לצביעת הציורים.
ואלה הציורים שצבעתי:


































































(לצפייה בעוד ציורים לחצו על "פרטים נוספים >>" במידה ואתם לא בפוסט המלא)


























































































































ציון במדד הספרייה: 10 מתוך 10
לסיכום: שעות רבות של כיף צביעה!
עטיפת הספרים:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה