יום שבת, 23 באפריל 2016

אוקסה פולוק 6: האמת הסופית/ סנדרין וולף ואן פלישוטה - ביקורת

הספר "אוקסה פולוק 6: האמת הסופית" נכתב על ידי ... התפרסם בשנת 2016 בהוצאת דני ספרים. הספר מכיל 413 עמודים.
גיל היעד- 11+

תקציר:
הסדרה שכבשה את העולם מגיעה אל סופה המרתק! בספר החותם את הסדרה, על אוקסה וחבורת האנילימילים לעצור את מזימתם השטנית של אורטון ושני בניו, גרגור וטוגדואל, לבנות עולם חדש עבור הגזע העליון של אנשים כמותם. כדי לממש את תכניתו, אורטון פיתח וירוס קטלני שיהרוס את כל מתנגדיו. אך הוא לא מסתפק בכך: הוא מתכנן גם להרוס את הכוכב המגן על אדפיה ובכך לחשוף אותה לסכנת פלישה מבחוץ, דבר שיביא לקריסתה ולמותה של אוקסה עצמה. האם יצליחו אוקסה וחבריה, במרדף מסחרר ברחבי העולם, לעצור את הרשע המוחלט?

ביקורת:
שמחתי מאוד כאשר הספר האחרון בסדרת אוקסה פולוק יצא לאור, אבל מצד שני גם הייתי די עצוב. הסדרה הזאת אהובה עליי, וזה הספר האחרון! אבל שמחתי בגלל שסוף סוף אני יכול לקרוא אותו בעברית.
בספר האחרון של הסדרה המתח מגיע לשיאו ומשאיר את כל הקוראים פעורי פה לאורך כל העלילה המותחת. הפעם, על אוקסה וחבורת האנילימילים לעצור את מזימתם השטנית של אורטון ושני בניו, גרגור וטוגדואל, לבנות עולם חדש עבור הגזע העליון של אנשים כמותם. עלילה די מטורפת, לא כך? אבל זה היה המאפיין של כל ספרי אוקסה פולוק: עלילה מטורפת שרק נהיית סבוכה יותר ויותר תוך כדי העלילה הפנטסטית.
לצערי נותרו כמה עלילות לא סגורות וחורים פתוחים בעלילה, אבל אני חושב שזו הייתה המטרה - במידה ואי פעם יכתב ספר נוסף. בכל מקרה, הייתי מעדיף אם הייתי מקבל תשובות על הדברים האלה.
ואמנם סדרת אוקסה פולוק הסתיימה, אבל היא תישאר כאן לנצח. ואני תמיד ממליץ לעוד קוראים חדשים לקפוץ אל העולם של סדרת הפנטסיה הנהדרת הזאת.


ציון במדד הספרייה: 9 מתוך 10
לסיכום: בספר האחרון של הסדרה המתח מגיע לשיאו ומשאיר את כל הקוראים פעורי פה.

תגובה 1:

  1. סוף אפל, נורא, מטריד. לא מבינה איך מישהו יכול לכתוב סוף כל כך נוראי.ואיך "אורטון" כל כך נוראי.
    מה שהוטל על טוגדואל, מורטימר, וזואי הוא נורא ואני מצטערת שאי פעם התחלתי לקרוא את הספר הזה.

    השבמחק