יום חמישי, 31 במאי 2018

מציאות לא מציאותית/ בת אל שוורצמן - ביקורת

הספר "מציאות לא מציאותית" נכתב על ידי בת אל שוורצמן, התפרסם בשנת 2018 בהוצאת ספרי ניב. הספר מכיל 288 עמודים.
גיל היעד- 13+

תקציר:
הוא נתן לי מילים.
מילים לשירים , מילים ליום יום , מילים ששרות במקום לדבר ,
הוא נתן לי מילים שנמצאות בלי לוותר ....
הוא היה בדיוק כמו שאני אוהבת, הוא היה אחר...
ואז הוא השתנה בן רגע וגרם לי לחוות שיעור חשוב לחיים ,
שיעור שגרם לי לכתוב המון מילים ולהפוך אותן לסיפורים ולמסרים עמוקים ,
לחיות #מציאות_לא_מציאותית.
ליפול עמוק אל תוך אמת מזויפת והמון שקרים.
מוכנים להיכנס איתי לעולם אחר ולקחת איתכם תובנות לחיים ?
היכנסו למסע שונה ומיוחד של חוויות וסיפורים מרגשים ומטלטלים.

זהו ספר הביכורים של בת-אל שוורצמן , בת 21 מקריית מוצקין
שעושה מה שליבה חפץ לעשות , חיה את עולם האמונה , האומנות והספרים בכל יום מחדש וכותבת המון מילים.

ביקורת:
"מציאות לא מציאותית" הוא ספרה הראשון של בת-אל שוורצמן המקסימה.
הספר מורכב מסיפורים סיפורים שכתבה, כאשר כל אחד מהסיפורים שונה אחד מהשני, בז'אנר הרגשי - רומנטי.
הכתיבה של בת אל מגיעה מתוך הלב והרגש. כל סיפור שהיא כתבה נכתב מתוך הנפש שלה, וזו הזכות שלנו הקוראים לקרוא אותו כעת, ולקבל הצצה אל תוך הנפש של בת אל. על פי שוורצמן, חלק מהסיפורים הם אמיתיים, וחלקם בדיה, אך כולם נכתבו באהבה רבה.
כל סיפור הוא באורך של 1-4 עמודים, וקשה מאוד להפסיק באמצע. הכתיבה של שוורצמן מפתה תמיד, וכשמסיימים לקרוא סיפור אחד, עדיין יש תחושה של ציפייה לעוד, והמזל הוא שכל מה שצריך לעשות זה להפוך עמוד - והנה, לקבל סיפור נוסף.
אחד מהקטעים האהובים עליי בספר הוא "ביום הכי גשום בשנה" שלצערי גם קצר מאוד.
על העטיפה של הספר - היא מדהימה.
מדי פעם אני חוזר אל הספר ומעיין בו שוב. קורא עוד סיפור אחד שקראתי בעבר ונהנה להיזכר. לבת אל יש יכולת ייחודית והיא התקשורת שלה עם הקורא. היא כותבת אותו - אירועים מהחיים שיכולים לקרות לכל אחד מאיתנו.
את בת אל אני מכיר אישית, והכרנו לקראת צאת ספרה. כשקיבלתי אותו, מאוד התרגשתי. הייתי שותף לתהליך ההוצאה של הספר ותמכתי בו בהאדסטארט.

נכון לעכשיו (31/5/2018) מציאות לא מציאותית עדיין לא נמכר בחנויות הספרים,
אבל זה לא אומר שאתם לא יכולים להשיג אותו. הוא זמין דרך האתרים הבאים, ואפשר לקבל אותו במבצע מיוחד עם הקדשה אישית מהלב:
אינדיבוק (לחצו כאן)
ביבוקס (לחצו כאן)
תוצאת תמונה עבור מציאות לא מציאותית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה