יום ראשון, 21 בפברואר 2016

המסע אל הדרליזון/ ר.ש. גילגון - ביקורת

הספר "המסע אל הדרליזון" נכתב על ידי ר.ש. גילגון, התפרסם בשנת 2016 בהוצאת "אסיף", הספר מכיל 326 עמודים.
גיל היעד- 11+

תקציר:
בן נראה כמו רוב הנערים בני גילו, המתגוררים בגאלווי שבאירלנד. אך בלילות הוא מתעורר ללא הרף כשאותו חלום החוזר שוב ושוב, מדיר שינה מעיניו: הוא מוצא עצמו ביער אפל ומסתורי בו הוא מנסה למצוא את זו הקוראת בשמו...
נסיבות יוצאות דופן מאפשרות לבן ולחברו הטוב ביותר, איתן, לטוס לישראל הרחוקה ולנסות לחקור את מקור החלומות הללו. בישראל מגלה בן אמת מפתיעה על עברו ומשפחתו, ודרך מבצר הרוס בגליל מוצאים שני הנערים את דרכם אל יקום סודי - עולם הדרליזון.
המסע אל הדרליזון הוא שער לעולם ירוק וקסום, עולם שלם ומרתק שבו הזמן זורם בקצב משלו והוא מאוכלס במגוון דמויות ובעלי חיים שונים ומוזרים בעלי יכולות מעבר ליכולות האנושיות בעולמנו. מהר מאד מתברר כי העולם הזה נמצא בסכנה גדולה, ולבן נועד תפקיד חשוב בהצלתו.
המסע אל הדרליזון הוא ספר פנטזיה, מותח ומלא הומור, הנקרא בנשימה עצורה. מבלי להיות ביקורתי, הוא מגיש באהבה ובכישרון אלטרנטיבה פנטסטית לחיים על פני כדור הארץ שלנו, וללא ספק ירתק את הקוראים הצעירים והבוגרים כאחד.


ביקורת:
המסע אל הדרליזון הוא ספר מסקרן ומותח. את הספר הזה קראתי כמעט בלי הפסקה. ההרפתקה אליה לקחה אותנו ר.ש. גילגון בחסות בן היא מעניינת מאוד ושונה. 
מה שמיוחד בספר הזה, הוא, לדעתי, שהמון קוראים יכולים להתחבר לעלילתו המיוחדת - מילדים קטנים שאוהבים קסם, הרפתקאות ופנטסיה, ועד למבוגרים שמתגעגעים לעולמות האלה.
זה בדיוק מה שעושה גילגון בספר "המסע אל הדרליזון". העלילה בספר בעצם מהווה את הפתח לסדרה, ובספר הזה אנחנו נלקחים לעולם הדרליזון המיוחד.
בעולם הדרליזון מחכה לבן, הגיבור שלנו בספר, דמות מיוחדת ומעניינת - שלא אגלה לכם עליה עוד הרבה.
מדובר בספר מאוד מעניין ואני ממליץ עליו בחום לכולכם.
בקיצור, אם אתם אוהבים פנטסיה, ובין אם לא (כי ברגע שתקראו את המסע אל הדרליזון תתאהבו מיד) - גשו כבר עכשיו לחנות הספרים וקנו לכם עותק!


ציון במדד הספרייה: 8 מתוך 10
לסיכום: ספר פנטסיה מסקרן שאני מחכה להמשכו בציפייה.
מציג את המסע אל הדרליזון מאת ר. ש. גילגון.jpg

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה