יום שני, 29 בפברואר 2016

הכלבים/ אלן סטרטון - ביקורת

הספר הכלבים נכתב על ידי אלן סטרטון, התפרסם בשנת 2016 בהוצאת כתר ספרים. הספר מכיל כ272 עמודים.
גיל היעד- 13+

תקציר:
אמא מתיישבת בקצה המיטה שלי ומחזיקה לי את היד. "קמרון, חמוד. אנחנו חייבים לעזוב. תיקח את הדברים שלך."
"לעזוב? מה? עכשיו?"
"אני לא יודעת כמה זמן יש לנו." היא קמה והולכת לחדר שלה. "הוא יחזור, אתה יכול להיות בטוח. והמשטרה לא תגיע בזמן."
"אמא..."
"יש דברים שאתה לא מבין, קמרון."
אה, כן? אני מבין הרבה, אמא. קודם כול, אני מבין שאני מפחד. אבל למה? כי הוא איתר אותנו? או כי את משוגעת?

קמרון ואמו בורחים. כבר חמש שנים שהם מתחמקים מאביו הרצחני. על כל פנים כך אמא אומרת.
המקום החדש שבו הם אמורים להשתקע הוא בית חווה מבודד. אמו מבטיחה לו ששם ימצאו מנוחה. קמרון לא בטוח בזה. הוא מתחיל לשמוע דברים. הוא מתחיל לראות. משהו נורא קרה בבית הזה, וקמרון מוכרח לגלות איך זה קשור אליו, אחרת הוא ישתגע. 
הכלבים, ספרו של אלן סטרַטוֹן, הוא רומן מתח פסיכולוגי, אנושי וכתוב לעילא, על הכוח להתמודד עם החיות שרודפות אותנו, מבפנים ומבחוץ

ביקורת:
הכלבים הוא ספר מתח מצויין, בדיוק מהז'אנר שאני אוהב ובז'אנר הזה גם נכתב הספר הראשון שלי מאחורי הקיר.
אני מאוד אוהב ספרים שמתרחשים במקומות מבודדים, מסתוריים ומסקרנים.
העלילה של הספר מותחת בדיוק מהרגע שבו אנחנו קוראים את המילה הראשונה,
והקצב המהיר של הספר לא עוצר לרגע.
אלן סטרטון בחר לכתוב סיפור מעניין שככל שעלילתו מתקדמת מתבררים עליו עוד דברים.
הספר הזה הוא ספר "קרוס- אובר" - ספר מז'אנר שבתקופה האחרונה יש עוד ועוד ספרים כמוהו, כלומר הספר הזה מיועד הן למבוגרים והן לבני נוער.
אני ממליץ על הספר הזה בחום. כל מי שאוהב כמוני מתח ואימה יהנה ממנו מאוד ויגמור אותו בקלות ובמהירות - בלי להרגיש אפילו.


ציון במדד הספרייה: 10 מתוך 10
לסיכום: ספר מתח משובח שקראתי בהנאה רבה מאוד.
הוסף לסל את הכלבים / אלן סטרטון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה