יום ראשון, 21 ביוני 2015

אני ג'ייק/ ג'ייק מרשונט - ביקורת

הספר אני ג'ייק נכתב על ידי ג'ייק מרשונט, התפרסם בשנת 2015 בהוצאת דני ספרים. הספר מכיל 155 עמודים.
גיל היעד- 8-13

תקציר:
כשמשפחתו של ג'ייק מתיוס מחליטה לעבור מפלורידה השמשית למרילנד האפרורית, הכל נראה מסובך עבורו: בי"ס חדש, מורים חדשים, בריונים חדשים. ג''יק נופל מחדש לתחתי סולם הפופולריות אבל הוא נחוש לרכוש חברים חדשים ולטפס שוב למעלה בעזרת קלפי הילדים שהוא מצייר ובעזרת הכישרון המיוחד שלו - המגניבות. ג'ק מרשונט מתגורר עם אמו, אביו ואחותו הגדולה בפלורידה. כשהוא כתב את הספר הזה הוא היה בן 12, תלמיד כיתה ז'. 

ביקורת:
אני ג'ייק, הוא ספר מצחיק, פשוט ככה. הוא באמת מצחיק, והוא מצחיק כל גיל. אני אומנם בן 13, ומאוד נהנתי מהספר. גם ילדים בני 10, וגם ילדים בני 8 יהנו מהספר באותה המידה. הספר אני ג'ייק מציג את ג'ייק, ילד ממוצע ורגיל, שכל החיים שלו הם צחוק אחד גדול.
אני חייב להודות שהספר הזה באמת מצחיק בטירוף, ויש קטע שחקוק בזכרוני ועוד ישאר שם לזמן רב....
הדבר היחידי שבאמת הפריע לי בספר, זה שבספר משולבים גם תמונות רגילות, וגם ציורים. אני חושב שהיה יותר כיף לראות רק ציורים, בהתחשב בזה שהתמונות היו לא משהו.
לספר עלילה קולחת ומעניינת, ועם המעבר של ג'ייק לעיר אחרת, אנחנו גם פוגשים את ההסתגלות שלו אל המקום.
מדובר בספר כיפי שתקראו בהנאה רבה, ומיד ברגע שתסיימו, כבר תחכו לספר הבא (שאגב יצא בקרוב)


ציון במדד הספרייה: 8 מתוך 10
לסיכום: ספר כיפי ומצחיק
מציג את אני ג'ייק.jpg

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה