יום שישי, 12 ביוני 2015

TBR challnge - יוני

וואו, הפעם ממש לא הצלחתי את האתגר החודשי.
קראתי 9 ספרים מתוך 19 שהייתי אמור לקרוא!
אני חייב להודות שהייתי בלחץ מטורף, והלחץ הזה גם גרם לי להתעכב בהעלאת מדור זה.
אז הנה הרשימה:
  1. sisters
  2. drama
  3. פרפר הצבעים
  4. חלומות של מחשבות
  5. ארץ עוץ המופלאה
  6. עוצמה מעוץ
  7. המעניק 1
  8. המעניק 2
  9. פור

אז יאללה- תתחילו לכתוב בתגובות אתגרים!

בקיצור. החלטתי שהשנה האתגר שלי יהיה להוסיף עוד ספר, לכל חודש, כלומר- אם במאי 18, אז ביוני 20.
העניין נפסק בחודש יוני, כשזה כבר 20 ספרים. זהו, הגענו ליוני. ועכשיו הולך לי די טוב!
ואז סופרים לאחור- עד שמגיעים לדצמבר, שבו יהיו 15 ספרים.
**שימו לב שבחודש יוני כבר קראתי שלושה ספרים, ותכף אני מסיים את הרביעי. ותכף גם יוצאים לחופש הגדול, אז בכלל יהיה לי זמן!

נתראה בחודש יולי, שבו אני אפרסם איזה ספרים קראתי וגם אבצע את האתגר!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה