יום שבת, 13 ביוני 2015

פצפצים/תומיקס (תומי זנדשטיין) - ביקורת

הספר פצפצים נכתב על ידי תומיקס (תומי זנדשטיין) התפרסם ב6.15 בהוצאת אוריון.
גיל היעד- 9+

תקציר:
לקחנו את החוויה של לפוצץ נייר פצפצים:
קלילה, כיפית, ממכרת, מלאה בבועות קטנות של הנאה ומבעסת כשהן נגמרות, וזיקקנו אותה לפורמט של קומיקס! היתרון? אפשר להשתמש בזה כמה פעמים מחדש, ולא צריך לחוות את התיסכול המחרפן הזה של לחפש בועה אחת שלא פוצצת בים של בועות מעוכות!
מהיוצר של "סיפורי סבתא" ו"אוי ווי" מגיע אוגדן חדש!
"פצפצים" הוא מדור קומיקס, בדרך כלל של ריבוע אחד, כאשר כל קומיקס עומד בפני עצמו. אין עלילה או דמויות שצריך להכיר, הכל רק בדיחות 100% טהור, מזוקק ומפוסטר.
באוגדן זה כלולים כל הקומיקסים מחוברות 1-6 שיצאו בשנים 2009-2015 בצירוף הערות מיוחד מתומיקס, יוצר הסדרה, ועוד מבחר בונוסים וקומיקסים מיוחדים שלא התפרסמו באף מקום אחר!

ביקורת:
מאיפה נתחיל?
טוב, אני חייב להודות שברגע ששמעתי שעומד לצאת אוגדן של כל חוברות פצפצים, די התרגשתי.
הייתי רגיל לקרוא אותם בעיתון מעריב לנוער, או בעמוד הפייסבוק של פצפצים. ועכשיו- כשיש אוגדן שלם שמאגד את כל החוברות, ממש שמחתי!
אז כמובן שקראתי אותו, ומה אני אגיד? ספר מצויין!
נהנתי ממנו בדיוק כמו מסיפורי סבתא (שאת הביקורת עליו תוכלו לקרוא כאן)
ומה בנוגע לאומנות? אני לא יודע איך, אבל באומנות של תומיקס יש משהו מדהים. הכל פשוט משתלב, הקומיקס, הצביעה, הכתיבה- פשוט הכל!
אהבתי מאוד את הרעיון של העטיפה, שבעצם מחברת בין כל עטיפות הספרים הקודמים.
אני בהחלט מצפה לראות מה יהיה האוגדן הבא של תומיקס :)


ציון במדד הספרייה: 9 מתוך 10
לסיכום: מדובר בספר מצויין שפשוט כיף לקרוא ןלפצפץ :)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה