יום שלישי, 28 באפריל 2015

ארנה 2-משחקי המוות/מורגן רייס- ביקורת

**תודה רבה לדני ספרים ששלחו לנו את הספר בחינם תמורת ביקורת כנה!**

הספר ארנה 2-משחקי המות נכתב על ידי מורגן רייס, התפרסם באפריל 2015 בהוצאת דני ספרים. הספר מכיל 268 עמודים.
גיל היעד- 12+

תקציר:
"ארנה 2 – משחקי המוות" מאת מורגן רייס, בהוצאת "דני ספרים", הוא מותחן פנטזיה פוסט-אפוקליפטי, הספר השני בטרילוגיה שכבשה בסערה את כל טבלאות רבי המכר בארצות הברית ובאמאזון. מאז 'משחקי הרעב' לא הייתה סדרה כל כך מסחררת שלא תוכלו להניח מהיד לרגע.

השנה היא 2120. אמריקה קרועה לגזרים בעקבות מלחמת האזרחים השנייה. בעולם פוסט-אפוקליפטי זה, רק ניצולים מעטים שרדו והם פזורים בהרים ובשטחי הפרא. בערים הגדולות שולטות כנופיות אלימות המפטרלות ללא הרף וצדות עבדים, קורבנות עלובים שנועדו לספק את צרכי הבידור שלהם בזירת המוות: הארנה. בארנה נלחמים היריבים עד המוות ורק חוק אחד מושל בה – אף אחד לא שורד! זה לא מדע בדיוני, זוהי המציאות!

הספר גדוש הפעולה עוקב אחרי מסעם המסוכן של גיבורי העלילה: ברוּק, ברי, בן ולוגן. לאחר שהצליחו להימלט ברגע האחרון מתוך ארנה 1 ומתוך הריסותיה של מה שפעם הייתה מנהטן, הם עושים כעת את דרכם במעלה נהר ההדסון ללא מזון וללא דלק, מחפשים נואשות מקום להסתתר בו מהקור המקפיא. בעקבותיהם נמצאים ציידי העבדים, שיעשו הכול כדי להחזיר אותם אל בין החומות.

בדרכם אל החופש מפגינים בני החבורה את מלוא התושייה ומשתמשים ביצר ההישרדות שלהם כשהם מתמודדים עם שורדים אחרים, עם כנופיות של קניבלים, עם חיות טרף ועם סופות משתוללות. כשהם עולים על רכבת מסתורית, בתקווה שהיא תיקח אותם אל יעדם, הם מגלים שכל מה שהם עברו עד עכשיו היה כאין וכאפס לעומת מה שמחכה להם בארנה 2 – זירת קרבות חדשה, שממנה איש אינו יוצא בחיים, ושבה הם נקראים להקריב את הקורבן הנורא מכול.

מורגן רייס היא מחברת רבי מכר רבים, בהם "the vampire journals", סדרה הכוללת 11 ספרים וסדרת ""The Sorcerer's Ring ובה 13 ספרים. 

ביקורת:
אני חושב שדי מיותר להגיד שלא אהבתי את הספר. כי אהבתי אותו מאוד! מדובר בספר שאין מילים לתאר אותו.
עוד בחודש ינואר, כשקיבלתי מהוצאת דני ספרים את הספר הראשון, התרגשתי מאוד.
כולם כל הזמן אמרו שהספר הזה דומה למשחקי הרעב ונהנהנה.. וכן, הוא דומה, אבל..יש בו משהו שונה, משהו עכשווי, משהו אכזרי יותר.
בוא נגיד את זה ככה, שפשוט ספרתי את הדקות עד לספר הבא, ושמחתי כל כך שהוצאת דני ספרים שמה לב להצלחה ומהירה להוציא אותו תוך ארבעה חודשים.
אבל בואו נדבר רגע על העלילה- התרגום מצויין, ומעביר בהחלט את הנושא. העלילה שכתבה מורגן רייס גורמת לך להזדעזע ועם זאת להיות במתח ועם זאת להתרגש ולדאוג לדמויות- כל כך הרבה רגשות ותחושות במכה!
את הספר קראתי בשקיקה ובהנאה רבה, ואני בהחלט ממליץ לכם, עם יד על הלב, ללכת ולקנות את הספר הזה, אתם פשוט תהנו ממנו! אולי התקציר קצת מרתיע, ואולי יש בו קטעים מפחידים ומגעילים, אבל הוא שווה את זה, מדובר בספר מגניב ועדכני, שכל אחד ישמח מאוד לקרוא!
וכעת, כשאנחנו כבר עומדים לסיים, אני אגלה לכם, שעדיין לא יצא הספר השלישי באנגלית- כי מורגן רייס משום מה מתעכבת איתו, אז אני ברשותכם, הולך להיות עצוב בפינה, לפחות עד שמורגן תוציא את הספר השלישי והסוגר של הטרילוגיה.


ציון במדד הספרייה: 10,0000 מתוך 10 (לא, אין טעות בכמות האפסים)
לסיכום: ספר מתח שממשיך את ההצלחה של הספר הראשון! חובה! חובה! חובה!
ארנה 2 – משחקי המוות  - ארנה #2 / מורגן רייס


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה