יום שני, 13 באפריל 2015

ברוכים הבאים לוויוורד פיינס/בלייק קראוץ'- ביקורת

**תודה רבה להוצאת "אופוס" ששלחו לנו את הספר בחינם תמורת ביקורת כנה!**

הספר ברוכים הבאים לוויוורד פיינס נכתב על ידי בלייק קראוץ', התפרס בשנת 2015 בהוצאת אופוס. הספר מכיל 285 עמודים.
גיל היעד- 13+

תקציר:
סוכן השירות החשאי איתן בורק מגיע לוויוורד פיינס, איידהו – חלקת אלוהים קטנה באמצע שומקום – בחיפוש אחר שני סוכנים פדרליים שנעלמו. ברגע שהוא מגיע לשם, הוא נפצע בתאונת דרכים, וכאשר הוא מתעורר בבית החולים – בלי תעודת הזהות שלו וחפציו – הוא מתחיל להבין שמשהו אינו רגיל בוויוורד פיינס. אבל איתן בורק אינו סוכן רגיל.

ככל שהחקירה מתקדמת, השאלות רק מצטברות: מדוע איתן לא יכול ליצור קשר עם אשתו ובנו? מדוע הסוכנים הנעדרים נמצאים בסכנת חיים? מדוע איש אינו מאמין לו? האם הגדרות החשמליות מונעות מתושבי וויוורד פיינס לצאת, או שהן מונעות ממשהו להיכנס פנימה?

ככל שאיתן מתקרב אל האמת, כך העולם נעשה בלתי אפשרי, והוא מתחיל להבין כי קיים סיכוי שלעולם לא יעזוב את וויוורד פיינס.

ברוכים הבאים לוויוורד פיינס הוא הסנונית הראשונה בסדרת האימה של "אופוס", ומזכיר ברוחו את הספרים של סטיבן קינג, דין קונץ וג'יימס הרברט. הספר מעובד בימים אלה לסדרת טלוויזיה בכיכובם של מאט דילון וג'ולייט לואיס.

ביקורת:
בספר הזה, שום דבר לא צפוי.
הכתיבה המדהימה של בלייק קראוץ' תגרום לכם לקרוא את הספר בשקיקה רבה, ולגבי התרגום? צפריר גרוסמן, המתרגם, עשה עבודה נהדרת גם הוא- כל המילים היו ברורות ומאוד נהנתי.
ובאשר להמשך? אני ממממממממש ממש מחכה לו- ואני מקווה שאופוס יתרגמו אותו בהקדם האפשרי/זה הספר הראשון בסדרת האימה הזו- פיינס.
ואם אתם לא מאמינים לי עד כמה שהוא טוב- הספר מעובד בימים אלה לסדרת טלויזיה, שכמובן אצפה בה.
הספר הזה בעצמו מושלם, ועשו עליו עבודה נהדרת- מא' ועד ת'...אז למה אתם מחכים?
את הספר קראתי בשקיקה רבה, האימה בספר הזה....פשוט אי אפשר לתאר אותה כל כך בקצרה- הכתיבה של קראוץ' ממש לא צפויה, והוא הצליח לבנות סיפור שיחזיק את הקוראים במתח עד לעמוד האחרון, ויגרום להם לחשוב עליו גם אחרי סיום הקריאה. אני אגיד לכם את האמת, גם אם אתם קוראים ספרים קצת באיטיות- אתם פשוט חייבים לקרוא את הספר הזה, הוא ספר שיפחיד אתכם מאוד- ואחרי זה יגרום לכם שמחה רבה על שקראתם אותו!
אני קראתי ונהנתי מאוד, ממליץ לכם!


ציון במדד הספרייה: 10 מתוך 10
לסיכום: המתח מתגבש לאורך העלילה, עד שהכל מסתיים בעמוד גורלי אחד. מדהים! כבר מצפה לספר הבא.
ברוכים הבאים לוויוורד פיינס / בלייק קראוץ'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה