יום חמישי, 22 בינואר 2015

יומנו של חנון 8: משחקי מזל/ ג'ף קיני -ביקורת

הספר השמיני בסדרת יומנו של חנון הידועה נקרא "משחקי מזל", יצא בהוצאת כנרת ונכתב על ידי ג'ף קיני
תקציר:
גם הפעם המזל לא מאיר פנים לגרג הפלי. הוא הסתכסך עם חברו הטוב ראולי וכל ניסיונותיו למצוא חבר חדש מסתיימים בכישלון. גרג הפלי נחוש לשנות את מזלו, אבל איך?

ביקורת:
טוב, אני פשוט מטורף על סדרת יומנו של חנון, אני מעריץ ענק, וכן, הספרים משתפרים מרגע לרגע. ממליץ לכם מאוד לקרוא, עלילה קלילה וכיפית. מראה כמה החיים של גרג הם כמו החיים שלנו. פשוט ספר כיפי ומשעשע.
בכל פעם אני מתחבר לגרג עוד, ורואה כמה שהוא דומה לי, ולמשפחה שלי.
הסיפורים המצחיקים של גרג הם אלה שחיברו את כל ילדי ישראל לספר הזה, ואני בטוח שכל אחד קרא לפחות ספר אחד של 'יומנו של חנון'. הכתיבה בגובה העיניים, והאיורים והגופנים היפים, היא גם זו שחיברה בינינו.
ואם עוד לא קראתם את הספר הזה, עשיתם טעות נוראית, אז קדימה, רוצו מהר, ותקראו את כל הספרים. לא רק אחד מהם, הכיף הגדול הוא העקביות בין הספרים.
ג'ף קיני הוא סופר מעולה שיודע מה הוא עושה ובזמן שהוא עושה את זה- הוא מוסיף המון צחוק וכיף.


ציון: 10 מתוך 10
לסיכום: הצרות לא עוזבות את גרג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה