יום שישי, 23 בינואר 2015

הנסיך הקטן/דה סנט אכזיפרי אנטואן -ביקורת

הנסיך הקטן הוא ספר אגדי שבטח כולכם מכירים, אבל לא קראתם. הספר יצא בהוצאת עם עובד. וכאן, בביקורת הזו, תבינו למה אתם חייבים לקרוא אותו

תקציר:

...הייתי בודד יותר מניצול שאונייתו נטרפה והוא שט על רפסודה בלב האוקיינוס. על כן תוכלו בוודאי לתאר לכם כמה הופתעתי כשהעיר אותי עם שחר מן קול משונה. הקול אמר: "בבקשה, צייר לי כבשה!""מה?!""צייר לי כבשה..."קמתי בקפיצה כהלום רעם. שפשפתי חזק את עיני. הסתכלתי היטב. וראיתי ילדון משונה מאוד מאוד מתבונן בי בכובד ראש... זה היה הנסיך הקטן.


ביקורת:
הספר הזה פתח לי את העולם. ממש ככה, הנסיך הקטן הוא ספר שכולנו שמענו עליו, אפילו אני, כל פעם שראיתי אותו בחנות התלהבתי, אבל אף פעם לא הייתה לי ההזדמנות לקרוא אותו. ועכשיו זה קרה. ואני יכול לומר לכם רק דבר אחד- הספר הזה פשוט גדול! ועשיתי בשכל שקראתי אותו. ספר כל כך מרגש.
הספר כתוב בצורה טובה ומעניינת, שתחזיק את הקורא, גם הצעיר, גם המבוגר- לאורך כל הקריאה.

ציון: 9 מתוך 10
לסיכום: יש אלפי גרסאות, אבל לכו על הגרסה המקורית של הוצאת עם עובד
עם עובד - הנסיך הקטן /  אנטואן דה סנט אכזופרי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה