יום ראשון, 4 בינואר 2015

סגירת 2014 + פתיחת 2015

אני יודעת שאני באיחור של ארבעה ימים. נא להתעלם.
לי, עמית, הייתה שנה נפלאה - השנה קראתי 133 ספרים, בממוצע ספר בפחות משלושה ימים!!
בעקבות עומס בבית הספר שלא הכרתי בשנה שעברה, השנה אני מכוונת לקרוא רק 100 ספרים.
השנה גם קראתי רק 6 ספרים באנגלית, כלומר אחד בחודשיים, ובשנה הבאה אני מקווה לקרוא 12 - אחד כל חודש.
הספרים שקראתי הם [קחו בחשבון שהיו לי המון המון המון קריאות חוזרות, אז ברשימה לא יהיו 133 ספרים... חוץ מזה שיש הרבה ספרים שקראתי בשנים קודמות וקראתי שוב השנה]:
* הספרים ברשימה לא בסדר כלשהו, פשוט בסדר שהוצאתי אותם מהצנצנת, ואז טיפה עריכה למען הסדרות.

התגלית של הוגו קברה
מעשה פלאים
אגדה
עילוי
ההסתברות הסטטיסטית לאהבה ממבט ראשון
רוץ ילד, רוץ
אשמת הכוכבים
להיות נחוש
להיות הכי מקובלת
להיות מגניב
להיות בריא
להיות מחונן
להיות בחרדה
להיות מאומצת
להיות יוצאת דופן
להיות אני
להיות מעשן
להיות בת יחידה
להיות שונה
להיות מתוחכמת
שבעת הפלאים: הקולוסוס מתעורר
נרניה: האריה, המכשפה וארון הבגדים
הפריצה
המורה דרורה לא מפלצת
מפוצלים
מורדים
נאמנים
נערי העורב
גנבת הספרים
פלא
13 סיבות
צל ועצם
כמה טוב להיות פרח קיר
לוקווד ושות': גרם המדרגות הצורח
הארי פוטר ואבן החכמים
הארי פוטר וחדר הסודות
הארי פוטר והאסיר מאזקבאן
הארי פוטר וגביע האש
הארי פוטר ומסדר עוף החול
הארי פוטר והנסיך חצוי הדם
הארי פוטר ואוצרות המוות
פרסי ג׳קסון וגנב הברק
פרסי ג׳קסון וים המפלצות
פרסי ג׳קסון וקללת הטיטאן
פרסי ג׳קסון והקרב על המבוך
פרסי ג׳קסון ותקוות האולימפוס
הגיבור האבוד
בן נפטון
אות אתנה
בית האדס
הרץ במבוך
המחבוא
אם אשאר
פו הדב
בחזרה ליער מאה העצים
שרה גיבורת ניל"י
הגל החמישי
הפירמידה האדומה
כס האש
צל הנחש
יומן האש
המנבאים
עיר של עצמות
עיר של אפר
עיר של זכוכית
עיר של מלאכים נופלים
מלאך מכני
אליס בארץ הפלאות
כראמל
אל תסתכלי אחורה
כנף שבורה
כעורים
משחקי הרעב
התלקחות
עורבני חקיין
מחוננת
אש
ביטרבלו
מטילדה
המעניק
מלאך משמיים
מלאכים באפלה
על כנפי מלאך
המלאך האחרון
בת העשן והעצם
ימים של דם ואור כוכבים
חיוך
אוקסה פולוק: הקרב על מגדל הזכוכית
מחפשים את אלסקה
היינו שקרנים
The Fault In Our Stars
The Demigod Files
The Demigod Diaries
The Blood Of Olympus
The Hunger Games
Four
Allegiant

מקווה שהשנה שלכם הייתה שנה טובה, ומאחלת לכם עוד שנה מלאה בספרים נפלאים!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה