יום חמישי, 15 בינואר 2015

לוחמי המנדלה/אמיר אליהו

לוחמי המנדלה הוא ספר שיצא בהוצאת אוריון בשנת 2014 ונכתב על ידי אמיר אליהו

תקציר:

במקום שבו רגל אדם לא דרכה - חיו יצורים מפלצתיים אך קסומים, שדמו לבני אנוש, אך לא היו כמוהם בדיוק.
אותם יצורים שנוצרו על ידי בני אנוש קדמונים, כונו "לוחמי המנדלה", והיו פרי איחוד מיוחד של שבעת היצורים הראשיים הקיימים בעולם: מלאכים, מכשפים, אנשי זאב, ערפדים, רוחות רפאים, זומבים ופיות.
טייסון וג'ייסון מנדל, תאומים בני 15 בלבד, לוחמי המנדלה החזקים ביותר, נשלחים על ידי מנהיגם מאזור המנדלה לחיות בלוס אנג'לס בחברת בני אנוש בגילם ולהגן עליהם מהיצורים הקסומים. כאשר התאומים נחשפים לחייהם החדשים, הם מכירים חברים חדשים ואויבים, חווים תוך כדי הרפתקאות, כעסים, עימותים ואהבה.
עליהם להשלים את המשימה שהוטלה עליהם בכל מחיר, אפילו תוך הקרבת חייהם וזאת בלי שבני האנוש יחשפו את זהותם...


ביקורת:
הספר לוחמי המנדלה הוא ספר פשוט קורע. ההתחלה שלו לא כל כך ברורה, וערפילית כזו, אבל ברגע שאתה עובר כמה עמודים, אתה כבר מתחיל לקרוא בשקיקה ובקצב, שאתה יכול לגמור את הספר במהירות מרוב המתח.
העלילה זורמת וקצבית, העלילה מצחיקה וכיפית, ולכן אני יודע, שאמיר אליהו השקיעה בכתיבתו (הכתיבה לקחה כשלוש שנים,ככתוב בתקציר) נהנתי מאוד מאיך שהספר נגמר והיה לי מאוד מעניין לקרוא ולראות את ההתפתחות
אמיר אליהו כתבה ספר מצויין, שאני חושב (ויודע) שחייבים שיהיה לו המשך, אחרי שהתחברתי כל כך ללוחמי המנדלה, אני כבר מחכה לראות עוד הרפתקאות שלהם.
הספר הזה מעולה, ולא הצלחתי למצוא שום דבר רע בו, היה רגע בספר, שחשבתי שדמות בשם ג'ייסון היא הטיפש, ואז התברר שהדמות השנייה היא בעצם הטיפש, ואחר כך להפך, אבל בכל מקרה- כנראה זה אני.
ולכן- נתתי את הציון הכי מכובד שאפשר לתת לספר המצויין הזה.

ציון: 10 מתוך 10
לסיכום: ספר כיפי בטירוף שפשוט חייבים לקחת ולקרוא.


תגובה 1:

  1. קראתי את הספר איתהבתי בטרוף!!!!!!

    השבמחק