יום שבת, 20 בדצמבר 2014

יומנו של דרק פאלון 4- החיים שלי כליצן/ ג'נט טשג'יאן

החיים שלי כליצן הוא הספר הרביעי בסדרת יומנו של דרק פאלון, שנכתבה על ידי ג'נט טשג'יאן. כל הספרים זכו להצלחה רבה והתפרסמו בישראל בהוצאת דני ספרים

תקציר:
ספר רביעי בסדרה. בערב השנה החדשה מקבל דרק פאלון החלטה חשובה: להפסיק להיות הליצן של הכיתה ולהתחיל להתנהג באופן בוגר ואחראי יותר. הוא מתנדב לארגון האוסף תרומות עבור ילדים בסיכון ונראה שהוא אכן עולה על דרך המלך. אבל אז מתברר שבמקום לאסוף תרומות מגניבות כמו משחקי וידאו וסרטי די וי די, מוטל עליו לאסוף בובות. העניינים מסתבכים כשהוא מגלה שאחת הבובות שמישהו תרם היא בובה נדירה ששווה הרבה כסף... האם הוא יצליח לעמוד בפני הפיתוי ולהוכיח שהוא אכן התבגר? 

ביקורת:
הספר הזה הוא ממתק משעשע וכיפי ביחד. הוא מעניין ומראה איך אפשר לעשות שינוי
הוא ממש מצחיק ויפתיע את כל הקוראים שלו
מי שאהב את הספרים הקודמים כמובן וכמובן שיאהב גם את הספר הזה
הספר מלווה לאורך כולו בציורים של כל מיני קטעים מהספר, או מילים קשות, כך שאפילו קוראים צעירים שלא מכירים את כל המילים יכירו אותן דרך הספר
הספר כל כך הצחיק אותי והיו בו רגעי מתח וצחוק טפשיים
גם מבוגרים וגם צעירים יהנו מהספר ולבטח יקראו אותו בנשימה אחת
עד כדי כך, שאפילו אני הופתעתי מהסוף.
ג'נט, אני רוצה עוד!

ציון: 8.5 מתוך 10
לסיכום: ספר קליל שכל אחד ישמח לקרוא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה