יום ראשון, 14 בדצמבר 2014

כעורים/סקוט ווסטרפלד- ביקורת

כעורים מאת סקוט ווסטרפלד, הראשון בסדרה.

תקציר:
כשטלי תגיע לגיל 16 היא תקבל רישיון להיות… יפה. כי טלי חיה בעולם מיוחד במינו: עולם שבו בגיל המיוחל היא תעבור ניתוח שיהפוך אותה ליפה. ולא רק טלי, אלא כל נערה ונער בני גילה. עד אז הם יחשבו בעיני כולם, אפילו בעיני עצמם, לכעורים. כולם רוצים לעבור את הניתוח. כולם משתוקקים להיות יפים.

אלא שיש מי שלא רוצים להפוך ליפים ויפות. וחברתה של טלי, שי, היא כזאת. לאחר ששי בורחת אל מושבת מורדים, השלטון מעמיד בפניה של טלי ברירה אכזרית: רגלי אחרי המורדים, או שלא תוכלי להפוך ליפה. טלי נאלצת להשתלב כנגד רצונה במושבה, אלא שלהפתעתה היא מוצאת במקום חברים אמיתיים וחשה לראשונה בחייה אהבה. האם היא תבחר בהם, למרות פגמיהם, או בחיים המושלמים והיפים שממתינים לה?

כעורים הוא הרפתקה מסחררת לבני הנעורים שבמרכזה דמויות בלתי נשכחות וסיפור סוחף ומרתק. זהו הספר הראשון באחת מסדרות הנוער המצליחות ביותר בעולם. ספרי הסדרה נמכרו בעשרות מיליוני עותקים ברחבי העולם ועתידים להפוך בקרוב לסדרת סרטי קולנוע מדוברת.

סקוט ווסטרפלד הוא אחד מסופרי הנוער המצליחים בעולם. בנוסף לכתיבת ספרים הוא אוהב מזג אוויר קיצי ולכן הוא ואשתו מחלקים את זמנם בין העיר ניו יורק שבארה״ב לעיר סידני שבאוסטרליה ברדיפה מתמדת אחר הקיץ המושלם.


ביקורת:
זה ספר מצוין וטוב ביותר!!!
הוא מנסה לחכות את משחקי הרעב
אבל לא מצליח
הוא מעולה, מותח ומעניין ועלילתו סוחפת.
העלילה מתרחשת בעולם פוסט-אפוקליפטי שבו הכל הרוס, בגיל 16, הופכים להיות יפים ועוברים מהחיים הגרועים לחיים הטובים, אבל מה אם לא רוצים?
כעורים הוא ספר יפיפה שמציג את מה שעובר בחיינו דרך עולם דיסטופי ומוזר.
עם זאת, היו מספר חורים בעלילה, שהקשו על בחירת הציון לספר

ציון: 8.5 מתוך 10
לקריאת הביקורת של הכותבת השנייה, עמית, לחצו כאן
כעורים - כעורים #1 / סקוט ווסטרפלד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה