יום שלישי, 16 בדצמבר 2014

דם האולימפוס / ריק ריירדן - ביקורת

דם האולימפוס הוא הספר החמישי בסדרת "גיבורי האולימפוס" מאת ריק ריירדן. הסדרה מתפרסמת בעברית בהוצאת "גרף צעיר". ספר זה התפרסם בינואר 2015.

** תודה רבה להוצאת ״גרף צעיר״ ששלחו לנו את הספר בחינם תמורת ביקורת כנה! **

תקציר מגב הספר: לאחר שעברה בשערי שאול וחלפה דרך בית האדס מזרה האימה ניצבת החבורה האמיצה בפני פסגת המערכה. אך לפני שיגיעו אל הניצחון המיוחל עליהם להכניע את צבא הענקים של האלה גאיה לפני שזו תתעורר וכל מאמציהם יסוכלו לעד. אלא שלגאיה תוכניות משלה: היא חייבת להקריב שני חצויים בעיר הישנה. כי גאיה זקוקה נואשות לדם האולימפוס יקר הערך עבור חייה החדשים. וכשאלי האולימפוס עצמם נמצאים במצוקה איומה וסובלים מפיצול אישיות נורא, המעמסה כולה מוטלת על כתפי השביעייה. 

ביקורת:
כן חברים, אני גאה להגיד שקראתי את הספר הזה. באנגלית. ביום שהוא יצא. בקינדל. (ואז גם קיבלתי עותק חתום, וזה לא קשור אבל אני אוהבת להשוויץ בזה.)
בקיצור, הספר הזה. היו לי ציפיות מאוד גבוהות לגביו. זה היה הספר שהכי ציפיתי לו כל השנה. ואני חייבת להגיד, שהוא לגמרי ענה על הציפיות שלי. הוא היה פשוט מצוין מכל כך הרבה בחינות.
הדמויות - מלאות הומור, קל כל כך להיקשר אליהם, וכל אחת עם הסיפור שלה - הן פשוט מרתקות.
העולם בנוי בצורה כל כך טובה, הכל מסתדר יחד בצורה מצוינת.
סגנון הכתיבה של ריק הוא מאוד ייחודי, מאוד קל להתחבר והכי חשוב - מלא הומור.
השתללות העלילה קורית בקצב מהיר, תמיד מעניינת ועוצרת נשימה.
נפל עליי לקרוא את הספר הזה בתקופה מאוד עמוסה, וכל כך נהניתי כל ערב מחדש לצנוח למיטה אחרי יום ארוך ולהתכרבל עם הדמויות האהובות עליי.

ציון: 100 מתוך 10. (זו לא שגיאת הקלדה!)

לסיכום: מומלץ בחום.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה