יום ראשון, 14 בדצמבר 2014

כראמל/ מאירה ברנע גולדברג

כראמל הוא ספר שכתבה מאירה ברנע גולדברג, הספר התפרסם בהוצאת כנרת בשנת 2014

תקציר:
היינו יכולים לומר לכם שזה סיפור על שלושה אחים, מאוד שונים, שקיבלו בירושה שלוש טבעות קסם מדוד עשיר ומסתורי.
או שהיינו יכולים לספר לכם שמדובר במנהלת משק בית ערמומית ובבתה היפהפייה, שמנסות להשתלט על אחוזה מפוארת ועל רכוש עצום.
והיינו יכולים גם לטעון שזהו סיפורה של יתומה חמודה ופטפטנית, שבורחת מבית היתומים ומהמנהלת המפלצתית שלו.
היינו יכולים לומר את כל זה.
אבל נגיד רק שזה סיפור על חתול. החתול הכי מופלא שפגשתם.
קוראים לו כראמל. ואיתו כל סיפור הופך להרפתקה!

קוראים לי מאירה ויש לי אלרגיה לחתולים. אולי בגלל זה כתבתי את הספר הראשון שלי לנוער על גיבור חתול ... נולדתי וגדלתי בפתח תקווה, ושם אני גרה עד היום עם בן זוגי חנן והבן שלי אבישי.

קוראים לי קרן, אני מאיירת ויוצרת קומיקס, בוגרת המחלקה לאנימציה בבצלאל. בזמני הפנוי אני מלמדת איור, רישום וחשיבה יצירתית, מתקלטת, ומבלה כמה שיותר עם ירדן ויונתן, הילדים שלי.


ביקורת:
גם אם הייתם מתחננים שאגיד משהו רע על הספר הזה.
אין לי.
הוא פשוט מושלם מכל הבחינות!
ספר ישראלי גאוני ומתוק שסובב את חייהם של משפחה מיוחדת וחתול משעשע ביותר.
אני פשוט אהבתי את הספר הזה בטירוף
בכל יום קראתי מספר מוקצב של עמודים וספרתי אותם אחד אחד מהחשש שהספר ייגמר
נהנתי מאוד לקרוא אותו והיה שווה מאוד לקנות אותו (וגם לקרוא) 
אני מאושר שיש לי אותו על המדף

ציון: 10 מתוך 10
לסיכום: 
שיצא כבר השני!

הוסף לסל את כראמל / מאירה ברנע-גולדברג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה