יום רביעי, 4 בפברואר 2015

קריאת הירח(מרסי תומפסון 1)/פטרישיה בריגס- ביקורת

קריאת הירח הוא הראשון בסדרת ספרי מרסי תומפסון שיצא בהוצאת אופוס בשנת 2014.

**תודה רבה להוצאת ״אופוס״ ששלחו לנו את הספר בחינם תמורת ביקורת כנה!**


תקציר:
אנשי זאב יכולים להיות מסוכנים אם אתה עומד בדרכם, אבל הם יניחו לך לנפשך אם תתנהג בזהירות. הם יודעים היטב להסתיר את טבעם האמיתי מפני בני האדם, אבל אני אינני בת אנוש. אני מזהה אותם כשאני פוגשת אותם, וגם הם מזהים אותי.
השכן הסקסי של מרסי תומפסון הוא איש זאב.
במוסך שלה היא עסוקה בתיקון מיניבוס פולקסוואגן השייך לערפד.
אבל גם מרסי תומפסון עצמה היא לא בדיוק אדם רגיל... והקשר שלה לעולם היצורים הדמיוניים, המפחידים והעל-טבעיים מכניס אותה לצרות צרורות.
ביקורת:
אני חייב לומר את האמת- לא הבנתי את הספר הזה, והוא גם מוזר מאוד.
אבל במקומות הטובים אני חייב לומר- הספר כתוב ברמה גבוהה ומושכת, למרות שיש לו בחלקיו קטעים מוזרים מאוד.
דווקא בגלל שלא הבנתי את הספר, מעניין אותי לקרוא עוד ואת המשך הסדרה.
אני חושב שהרבה זמן לא היה בארץ נושא כזה לספרים, ודווקא בגלל זה מעניין אותי לדעת.
כל עניין הערפדים הופך את הקריאה למפחידה יותר, אז אל תקראו את הספר בשעת לילה מאוחרת.

ציון: 9 מתוך 10
לסיכום: ספר אפלולי שמוצג בצורה מעניינת
קריאת הירח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה