יום ראשון, 1 בפברואר 2015

TBR challenge- פברואר

ברוכים הבאים לאתגר הTBR. מה זה אתגר הTBR?
זה ראשי תיבות. To Be Read
אז ככה- הצאלנג' של חודש ינואר היה כזה-
לקרוא *15* ספרים!
והצלחתי (בעיקר בהתחשב בעובדה, שקראתי אותם רק מאמצע החודש)
אז זו רשימת הספרים המלאה:

  1. ארנה 1: ציידי העבדים
  2. יומנו של חנון 9 אנגלית
  3. לוחמי המנדלה
  4. הזריחה
  5. עמקפלסט 
  6. רוץ ילד רוץ
  7. שלומצי כותבת יומן (שני ספרי שלומצי (זה וזה שמתחתיו) הם בזבוז זמן מוחלט!)
  8. משהו פשוט מסובך 
  9. שלישיית דבליו 3 האוצר באגם
  10. אבירי הדרך
  11. המסע אל קצה הארץ
  12. 100 ימים עם אפריל מאי
  13. הנסיך הקטן
  14. חבורת איקס ובית הרוחות
  15. הסוד בללמוד


אני יכול לומר, שכשאני מקבל מלא ספרים מהוצאות, ואני מנסה לעמוד בקצב- זה קצת קשה :-)

בקיצור. החלטתי שהשנה האתגר שלי יהיה להוסיף עוד ספר, לכל חודש, כלומר- אם בינואר קראתי 15, אז בפברואר 16, ובמרץ 17. העניין נפסק בחודש יוני, כשזה כבר 20 ספרים.
ואז סופרים לאחור- עד שמגיעים לדצמבר, שבו יהיו 15 ספרים.

וכאן אתם נכנסים לתמונה- אם אני לא אספיק לקרוא את מספר הספרים הקצוב לי בכל חודש, תצטרכו לתת לי אתגר שאותו אצטרך לבצע (תחשבו על דברים מגניבים!)
אז.. שנצא לדרך?

נתראה בתחילת מרץ!



2 תגובות:

  1. היי חברים! עד עכשיו קראתי כבר שני ספרים.
    מי רוצה לשתף בצאלנג' שלו?

    השבמחק
  2. 8 ספרים עד עכשיו (13.2)
    אני חושב שאצליח באתגר החודש :-)

    השבמחק