יום רביעי, 4 בפברואר 2015

לב פלדה/ ברנדון סנדרסון- ביקורת

לב פלדה הוא הראשון בטרילוגיה מותחת שנקראת טרילוגיית מלחמת הנפילים שיצא בהוצאת אופוס בשנת 2014.

**תודה רבה להוצאת ״אופוס״ ששלחו לנו את הספר בחינם תמורת ביקורת כנה!**

תקציר:
אין גיבורים.
לפני עשר שנים הופיע האסון. הוא הופיע כאור בשמים שהעניק לאנשים רגילים כוחות על-אנושיים. העולם הנדהם קרא להם נפילים.
אבל הנפילים אינם פועלים למען הטוב. עם כוח גדול מגיע רצון גדול יותר לשלוט. וכדי לשלוט באדם, אתה חייב לשבור את רוחו.
איש אינו נלחם... מלבד הנוקמים. קבוצת צללים של בני אדם רגילים, שמקדישים את חייהם למחקר על אודות הנפילים רבי-העוצמה, למציאת חולשותיהם ולרציחתם.
ודייוויד רוצה להצטרף אליהם. הוא רוצה לחסל את לב-פלדה - הנפיל הבלתי מנוצח. הנפיל שהרג את אביו של דייוויד. במשך שנים רבות, כמו הנוקמים, גם דייוויד חקר את הנפילים, ותכנן בחשאי - וכעת יש לו משהו שהם זקוקים לו. זהו לא חפץ, אלא זיכרון.
הוא ראה את לב-פלדה מדמם. והוא רוצה נקמה.

ביקורת:
מאוד נהנתי מלב פלדה, הספר כתוב בצורה עניינית ומושכת, שלא יהיה רגע שתחליטו לקחת הפסקה ולהמשיך אחר כך- וספרים כאלה אני יכול להגדיר כספרים טובים, בגלל שהם לא משעממים, ולא תגיד עליהם אני ימשיך אחר כך.
הדמויות מוצגות בצורה מאוד טובה ונקשרתי אליהן והבנתי את דעותין, שזה דבר חשוב מאוד בהבנת העלילה.
כשסיימתי לקרוא את הספר כבר תהיתי לי מה יקרה בהמשך הסדרה ואיך העלילה תתפתח, הסיפור שמוצג בספר הראשון הוא טוב מאוד, ואני חושב שמכאן אפשר רק לשפר את סיפור העלילה.
תחילת הספר לא הייתה מובנת לי כל כך ובגלל זה החסרתי בנקודה על הציון.

ציון: 9 מתוך 10
לסיכום: עלילה מתגברת שתשגע אתכם גם אחרי סיום הקריאה.
לב פלדה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה