יום שלישי, 17 בפברואר 2015

החיים החדשים שלי, ספר שלישי: הסיפור האמיתי/ נועה רום- ביקורת


**תודה רבה להוצאת ״כתר״ ששלחו לנו את הספר בחינם תמורת ביקורת כנה!**

החיים החדשים שלי היא סדרת ספרים שהתפרסמה בשלושת השנים האחרונות. הסיפור האמיתי הוא הספר האחרון בסדרה. הספר השלישי יצא בהוצאת כתר & רימונים בשנת 2015

תקציר:
עמית מתחילה תיכון במגמת קולנוע.
הראל נשאר הרחק מאחור ונראה שהוא ממשיך בחיים בלעדיה. 
רז יחד אתה במגמת תסריטאות ונראה שהוא אוהב. 
אבל מה עם עמית? מה היא מרגישה?
היא לא יודעת ולא בטוחה.
ואז מגיעה הדרישה ליצור סרט גמר. ובסרט הגמר התלמידים מתבקשים להפנות את המצלמה אל עצמם ואל המשפחות שלהם.
עמית מפחדת וכמעט מוותרת. אבל עמוק בלב היא יודעת שהגיע הזמן לצאת ולברר מאיפה היא באה.
רק כך תדע לאן היא הולכת.

ביקורת:
לא כל כך ידעתי מה אני עומד לקרוא בספר הזה.
תיארתי לעצמי שהספר הזה יהיה כמו כל סיפור אהבה רומנטי ישראלי.
אבל לא. הספר הזה הוא ממש לא כזה, הוא שונה.
הוא מציג דווקא מישהי שלא הכל הולך לא, ושהיא מתאמצת.
זה סגנון כתיבה שונה מאוד ממה שרגיל אליו הקהל הישראלי.
אל הדמויות בספר קל להתחבר מאוד בגלל שהן דומות ממש אלינו והן אמיתיות, הן לא מזוייפות שמציגות כל מיני דברים.
דמות אמיתית ורגילה, שזה מאוד חשוב בעיני.
העלילה של הספר הייתה מאוד טובה והופתעתי מהסוף של הספר, הסוף הזה שגם סוגר את הסדרה (ספוילרים לא חסר)
אבל עדיין היה משהו שהפריע לי, בתחילת הספר היו בערך 27 עמודים שפשוט לא זזו ולא קרה בהם כלום, הם סתם עמדו שם עם טקסט מיותר, וחבל, אני חושב שהיה אפשר לנצל אותם לתאר משהו יותר חשוב בעלילה.
חוץ מזה- מאוד נהנתי וקראתי בשקיקה.

ציון: 8 מתוך 10
לסיכום: סוף מקסים לסדרה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה