יום רביעי, 4 בפברואר 2015

לשחזר את אמיליה/קימברלי מקרייט-ביקורת

לשחזר את אמיליה הוא ספר מתח מסתורי שיצא בהוצאת אופוס בשנת 2014.

**תודה רבה להוצאת ״אופוס״ ששלחו לנו את הספר בחינם תמורת ביקורת כנה!**

תקציר:
היא הייתה יפהפייה בכל התמונות, אבל היה בהן גם משהו אחר. מעין עצבות שהקשתה עליי להביט בהן, אך גם לא הניחה לי להסב את מבטי. גם היא, כמוני,לא רצתה לשחק במשחק הזה.
"מה היה קורה אם מישהי סירבה לשחק?"
"אני לא יודעת, מלמלה דילן ."אף אחת לא סירבה אף פעם".
"אמיליה לא קפצה", מודיע המסרון האנונימי שמקבלת קייט זמן קצר לאחר מותה הטרגי של בתה, אמיליה.
איזו בושה נוראה הניעה את אמיליה לקפוץ מגג בית הספר הפרטי שבו למדה ?ואם באמת לא קפצה, אילו אירועים נסתרים הובילו למעשה האכזרי שעלה לה בחייה?
קייט נוברת בהודעות הדואר, במסרונים ובסטטוסים של בתה. עקב בצד אגודל היא משחזרת את ימיה האחרונים והקשים מנשוא.
מה מסתתר בתהום הנפערת בין דמותה המוכרת של אמיליה – בת מסורה, חברה טובה, תלמידה שאפתנית – לבין חייה הסודיים? האם היה אפשר לבחור בדרך אחרת?


ביקורת:
נהנתי מאוד מהספר הזה.
מכירים את הספרים האלה, שבעמוד הראשון אתה לא יודע כלום. ובעמוד האחרון אתה יודע הכל?
אני מתח על ספרים כאלה, ואני בטוח שיש פה קוראים נוספים שאוהבים את זה.
עלילת הספר לא ברורה כלל ולא היה לי ברור לרגע לאן הסיפור התקדם, וזה הפך את הקריאה לכיפית מאוד.
היו מספר קטעים ששכחו לסגור את עלילתם בסוף הספר, וביאס אותי שסגרו רק את העלילה הראשית.
אני אגיד לכם את זה ככה- בלי יותר מדי ספוילרים, ובספר הזה יש המון!- הספר הזה יפתיע אתכם מכל הכיוונים!

ציון: 8 מתוך 10
לסיכום: ספר מצויין שמתאים גם למבוגרים וגם לנוער המתבגר
לשחזר את אמיליה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה