יום רביעי, 4 בפברואר 2015

איך כותבים סיפור/אורי פרץ-שרון-ביקורת

איך כותבים סיפור הוא ספר שהוא בעצם מדריך לכתיבת פרוזה, הספר יצא בהוצאת "כתיבה נוצרת" בשנת 2014 וזכה להצלחה ולהערכה רבה- גם אני אהבתי אותו מאוד.

תקציר:
מדריך מקיף ומעמיק לכתיבת פרוזה, כולל חומרים על תורת הכתיבה שטרם ראו אור בעברית, מידע יישומי וכלים לכל מי שעוסק בכתיבה.
יש לך רעיון לספר ואינך בטוח/ה איך לכתוב אותו? הרומן שלך כבר כתוב, אבל עדיין לא מספיק טוב בעיניך? רוצה להכיר את הטכניקות והכלים של טובי הסופרים?

ביקורת:
הספר הזה, אם לדייק מדריך, כתוב בצורה מצויינת וברמה גבוהה.
נהנתי מאוד מהקריאה הכיפית והכתיבה המעמיקה.
ההסברים לכל נושא בתוך הספר עוזרים מאוד ומסבירים איך עובד כל שלב ואיך לעשות אותו בצורה הטובה ביותר.
וכעת אני כותב לכם, ממש לכם- בני הנוער, אני מאוד ממליץ לכם לקרוא את הספר הזה, הספר הזה הוא מדריך מצוין, שילמד אותכם להתפתח ולהתקדם בעולם הכתיבה, ואפילו כיום- יש המון בני נוער שמנסים להתפרסם מכתיבה ויכולים ליצור עולמות מדהימים, ואני די בטוח שלפחות אחד או שניים יפרסמו את ספרם שלהם דרך הספר הזה.
כל פרק מפורט בצורה עניינית וטובה- העלילה, הדמויות, סיפור הרקע, התקציר וכל שאר הדברים עד לפרט הכי קטן.
אורי פרץ-שרון כתב מדריך מצויין, כל הביקורות עליו טובות, ואם לא מספיק לכם הביקורת שלי- מוזמנים לבקר באתר הספר ולראות עוד ביקורות http://www.ktiva.org.il/printed_guide

ציון: 10 מתוך 10
לסיכום: מדריך מצויין שיהפוך אתכם לסופרים
איך כותבים סיפור - מדריך כתיבה יוצרת וכתיבת פרוזה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה