יום ראשון, 8 בפברואר 2015

המנגינה של נעה/ רותי יצחקי ריכטר-ביקורת

המגינה של נועה הוא ספר מקסים שנכתב בידי רותי יצחקי ריכטר ויצא בהוצאת דני ספרים בשנת 2015.

תקציר:
"שמי נועה רשף, אני בת שתים עשרה, ויש לי שלוש אמהות ושני אבות. אני יודעת שזה נשמע מסובך, אבל אני יכולה להסביר לכם ותראו שזה ממש פשוט..." כך נפתח סיפורה של נועה, ילדה פסנתרנית הגדלה במשפחה לא רגילה. נועה מוצפת אהבה וחווה ילדות מאושרת, עד שמגיעים לאוזניה דברי רכילות מרושעים אודות הוריה. נועה יוצאת למסע ארוך לגילוי האמת, היא לומדת לקבל בחמלה ובסובלנות רגשות וחולשות אנושיות והופכת מילדה תמימה לנערה בוגרת בעלת חשיבה ביקורתית המכירה בערכן של סובלנות, קבלת האחר, נתינה ואהבה.

ביקורת:
כשקראתי את המנגינה של נועה ציפיתי לספר מקסים ומרגש שעלילתו נמשכת לאורך כל הספר, כמו שעשתה רותי בספרה הקודם "מה שעובר לי בראש"- סיפור הרפתקאות שמשך אותי עד לעמוד האחרון, אבל לא נדבר עליו- אלא על "המנגינה של נועה".
באמת שרותי לקחה נושא מצויין לספר ומאוד אהבתי את תחילתו של הספר.
ואז..
פתאום מישהו החליט לעשות מסע בזמן ולשעמם אותנו למשך 50 עמודים שבהן גילינו על (ספוילר!!!!!!!!!!!!!!) הסיפור של אמא של נועה. כבר ידעתי את הסיפור שלה! אז למה לחזור עליו? ולפרט ולפרט ולפרט ולעבות ולעבות ולחפור.
ציפיתי שהספר הזה יהיה יותר טוב מהקודם שהיא כתבה.
נהנתי מאוד מהעלילה הבסיסית ורק מה שביאס אותי זה המסע בזמן, לכן- אני נותן את הציון הראוי.

ציון: 8 מתוך 10
לסיכום: ספר משפחתי מקסים
המנגינה של נועה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה