יום שלישי, 10 במרץ 2015

אימפריית הדממה 2:הפרוור שמעבר לכוכבים/מ"ט אנדרסון- ביקורת


**תודה רבה להוצאת ״דני ספרים״ ששלחו לנו את הספר בחינם תמורת ביקורת כנה!**

הספר אימפריית הדממה 2:הפרוור שמעבר לכוכבים נכתב על ידי מ"ט אנדרסון, התפרסם בשנת 2015 בהוצאת דני ספרים.


תקציר:
משהו מוזר מאוד מתרחש בוורמונט. זה לא "משחק המקומות הנסתרים" - את זה בריאן וגרגורי כבר עברו בהרפתקה הקודמת. 
אבל עדיין... יצורים מפחידים רודפים אחריהם ופרודנס, בת דודו ההרפתקנית של גרגורי נעלמה. 
כשבריאן וגרגורי מגיעים לפרוור בוורמונט כדי לחפש את פרודנס, הם מגלים שדברים רבים אינם כפי שהיו: 
הזמן הפסיק לפעול כרגיל ובלילות משהו אורב בין הבתים ומעלים אנשים. מעבר לפרוור המצמרר מתרחש קרב גדול בהרבה - 
קרב בין שתי אימפריות רפאים שאינן נחות לרגע. 


ביקורת:
הפרוור שמעבר לכוכבים הוא ספר מרתק,
למרות שהספר הוא ספר שני בסדרה- הוא פשוט מצוין.
אני יודע שספרי המשך בדרך כלל גרועים מאוד- ולא מעניינים.
אבל פה קרה משהו אחר. הרגשתי שהספר הזה פשוט ממש ממש ממש טוב.
ואם הסופר הצליח לעשות את אותו הדבר בספר הקודם- אז הוא מדהים.
למה אני אומר את זה בצורה שלא קראתי את הספר הקודם? כי באמת לא קראתי את הספר הקודם!
למרות שלא קראתי את הספר הקודם הבנתי את כל עלילת הספר, היא הייתה ברורה מאוד ובתחילת הספר אפילו הייתה נגיעה קטנה בעלילת הספר הקודם- וזה רק עזר לי להבין את העלילה.
אבל עכשיו לספר-
העלילה? הייתה מצויינת וריתקה אותי לכל אורכה, הרגשתי שהדפים בורחים לי בין הידיים וגמרתי את הספר ממש מהר.
הדמויות? מעניינות עוד יותר! כל דמות היא עגולה ואפשר להתחבר אליה בצורה משמעותית מאוד!
הכתיבה? כתיבה מדהימה.
הסופר? כזה סופר טוב, מ"ט אנדרסון פשוט כותב ספרים מעולה, ואני כבר מחכה לספר השלישי.
אז יאללה ביי, הלכתי להשלים את הספר הראשון!


ציון במדד הספרייה: 10 מתוך 10
לסיכום: ספר מותח ומעניין
הוסף לסל את הפרוור שמעבר לכוכבים - אימפריית הדממה (2) / מ"ט אנדרסון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה