יום שלישי, 10 במרץ 2015

אני עדיין לא לוזר (בארי לוזר 2)/ג'ים סמית- ביקורת


**תודה רבה להוצאת ״דני ספרים״ ששלחו לנו את הספר בחינם תמורת ביקורת כנה!**

הספר אני עדיין לא לוזר נכתב על ידי ג'ים סמית, התפרסם בשנת 2015 בהוצאת דני ספרים

תקציר:
אתם מכירים את זה שמישהו מעצבן אתכם בחלום ואתם מתעוררים ממש מעוצבנים עליו? 
אז זה מה שקרה לי עם החבר הכי טוב שלי באנקי. 
ספר שני בסדרה.
הספר זכה בפרס רואלד דאל לספר המצחיק לשנת 2013.

ביקורת:
שקיבלתי את אני עדיין לא לוזר מהוצאת דני ספרים, ידעתי שעליי לא להתרגש ממנו הרבה.
בגלל שקודם כל- הוא לא מיועד לגיל שלי, ולכן- אם לא אוהב אותו, זה יהיה הגיוני.
אבל אהבתי אותו.
וממש הופתעתי מזה שאהבתי אותו.
הספר קולח מאוד ומצליח לזרום לאורך כל הקריאה.
ילדים בני 6-7? הספר הזה הוא בדיוק בשבילכם!
ואתם תהנו לקרוא אותו, אני יכול להבטיח לכם- הקוראים הצעירים של העולם, שאם תקראו את הספר הזה, אתם תיפתחו לעולם חדש של קריאה.
הכתיבה של הספר היא לא גבוהה מדי ולכן הקוראים יצליחו להבין והדפים יזרמו להם בין היידים בצורה כיפית ביותר, עד שהם יבקשו את הספר הקודם ואפילו ישאלו אתכם בכל יום מתי יצא הספר הבא.
קל מאוד להתחבר אל דמותו של בארי בגלל שהוא מצחיק ומציג את דעתו מהעולם, מצחיק מאוד לקרוא על הדברים ה'לוזרים' שקורים לו.
ההומור השנון של בארי, 'כותב הספר', הוא מה שגורם להצלחת הספר. ואני חייב להודות שבאמת ציפיתי וחיכיתי לקרוא אותו.


ציון במדד הספרייה:  9 מתוך 10
לסיכום: ספר ילדים כיפי, שיצחיק אתכם בלי הפסקה (וזה שהוא זכה בפרסים טובים, זה לא מספיק הוכחה?)
הוסף לסל את בארי לוזר 2 - אני עדיין לא לוזר / ג'ים סמית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה