יום שישי, 27 במרץ 2015

נייט הגדול: על החיים ועל המוות/לינקולן פרס-ביקורת

הספר "נייט הגדול על החיים ועל המוות" נכתב על ידי לינקולן פרס, התפרסם בשנת 2015 בהוצאת כתר ספרים

תקציר:
נייט הגדול הוא הכי טוב!
נייט הוא לא רק הכוכב הקומיקס שלו- הוא גם השוער הכוכב של הקבוצת הכדורגל בבית הספר שלו.    

האם נייט יצליח לעצור את הגול ולהיות גיבור היום?
או שחטיבת הביניים ג'פרסון תנצח...שוב?
  בואו לגלות מה קורה! 



ביקורת:
כל פעם מחדש, אני נופל לספר הקורע הזה, נייט הגדול.
אתם- הקוראים הצעירים- שקוראים את הביקורת הזו, רוצים לדעת על יצירה משמעותית?
ובכן, היצירה המשמעותית הזו היא נייט הגדול. מדובר בסדרה מקסימה, וכל כך כיפית.
כשקיבלתי את הספר הזה מהוצאת כתר, באמת הייתי בטוח שלנייט הכל כבר קרה והוא לא יכול להסתבך...אז חשבתי!
קוראיי הצעירים- אתם לא יודעים כמה צרות יש לנייט, ועוד איזה צרות, צרות בצרורות!
קורים לנייט כל כך הרבה דברים מצחיקים, ואני בטוח שתוך כדי הקריאה אתם תתחילו לצחוק בקול גדול בלי לשים לב שמסתכלים עליכם אנשים במבט מוזר.
לינקולן עשה עבודה מצויינת על הספר הזה, האיורים מצויינים ולא מוגזמים מדי.
הכתיבה קולחת ובהחלט הספר הזה ראוי לפרס על הכתיבה.
נהנתי בעיקר מהשנינות שלינקולן מצליח ליצור בסיפור חדש שמתעורר בכל עמוד,
אהבתי גם את הצורה שבסוף הוא משלב את כל הסיפורים הקצרים לסיפור שלקראת סוף הספר הופך לסיפור באורך מלא.
"נייט הגדול: על החיים ועל המוות" הוא בהחלט ספר ילדים ונוער מצחיק שילדודס יהנו ממנו.
אני ממש מחכה להמשך שלו, בין אם בקומיקס, ובין אם בספר- תנו לי נייט!
אל תדאגו, נייט פה, והוא פה כדי להישאר (עוד הרבה זמן, הרבה הרבה!)


ציון במדד הספרייה: ספר קומיקס קורע מצחוק
לסיכום: 10 מתוך 10

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה